(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül Rab Şahit şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül Rab Şahit şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika duygulardı harika usta kalemden ihtiyacımız olan bu günlerde böyle eserler bir nebze su serper yanmakta olan memleketin yanan yüreklerine, sizi, kaleminizi tanımaktan sonsuz onur ve haz duyduğumu belirtirken sevgi, selamlarımla , Rabbim sizi korusun
TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL OLMUŞ ÜLKÜDAŞ O GÜNLER ZOR GÜNLERDİ KOR GÜNLERDİ KİMİMİZ YANDI KİMİMİZ ZOR DAYANDI NE FİDANLAR DİKDİK ÜMİD OLSUNLAR DİYE YARINA NE ŞEHİTLER GÖNDERDİK SEVDA DİYARINA UMUT DOLU YARINLARIMIZI EYLÜLLER KARANLIĞA GÖMDÜ ZİNDANLAR ÇOK ŞÜKÜR BİRER YUSUFİYE MEDRESESİNE DÖNÜŞTÜ ELHAMDÜLİLLAH. TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM NUR YÜZLÜ GENÇLERİ HATIRLATTIĞIN İÇİN ALLAH A EMANET OL.
Oyyy bu ne guzel siir ve yorum dedim ve hala kactir dinlemedeyim.. Eylule damgasini vuran yurek kelamini yazan kaleme , sizi gonulden kutladim. Selam saygimla..
Sayfanızda çok güzel bir şiirle karşılaştım ve büyük bir zevkle okudum dinledim ah EYLÜL... Hüzülü duygularla dolu mısraları ve akıcı üslubu ile mükemmel bir şiirdi... GÜNÜME DÜŞTÜ ! Yürekten kutluyorum, selamlar, saygılar...
DOST NE ÜLKÜMÜZ KALDI NE O GÜZEL NESİL HER ŞEYİ YOZLAŞTIRDILAR BİR RAHMETLİ DÜNDAR TAŞERİ BİLE HATIRLAMAZLAR DUYARLI YÜREĞİNİ KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...