Ömrümün bütün boşluklarını senle doldurdum Bütün boşluklarıma seni doldurdum ben Anne olamayışımı örneğin Zifir gecelerde üryan duygularla gelip huzuruna Kaç çocuk doğurdum sana İsimsiz, sıfatsız…
Yetimliğimi örneğin Yaslayınca başımı omzuna Ellerin dolaşınca saçlarıma Ve öpünce alnımdan huzurla Kaç kez annemsin gibi, Umutla sarıldım sana.
Ve de öksüzlüğümü, Bir merdiven altında satarken düşlerimi Karanlık benizli ve soğuk avuçlu adamlara Kaç kez tuttum ellerinden Babammış gibi çekip kurtarırken beni sokaklardan.
Çocukluğum, Dilim şekere değmeden, Göğe salamadan uçurtmamın ipini Geçip giden, kaybolup yiten çağım Bu yüzden kendimi sana sevdirmeye çalışışım
Ben yüzlerce kez kavgaya tutuşmuş Binlerce kez ölüp ölüp dirilmiş Yorgun ve yılgın bu gönlün sahibi Artık ne ölmeye ne yeniden dirilmeye takatim var Bu yüzden kendimi gönlüne hapsedişim, Sana ömrüm deyişim bu yüzden, Yalan mı de hele!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
De Hele şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
De Hele şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalan değil de, ömrünün sahipliğinde, akabinde adanmışlığın yüce mertebesinde tek çıkar yol oluyor çoğu zaman... Kalbine ayna tutan aşk bilmese de, sitem konuşturur şiirleri böyle... Ruhuma değdi elleri şiirin...
Bu şiire yorum yazmak çok zor gerçekten. Yani, sevgi, sadakat, aşk başka nasıl dile getirilebilir ki? Sözün tükendiği noktadayız... Susuyoruz... Ve şapka çıkarıyoruz... Tebrik ediyoruz... İnanılmaz güzel bir şiir...