Yorgunluk vermez bana; Hiç gidilmemiş mesafelere Şiirin büyüsüyle uçmak, Mısralara süzülmek, Okuduğum her kıtada, seni keşfetmek Yüreğimin coğrafyasında…
Dört tarafı da Hüzün, gözyaşı, dipsiz okyanus Bir yara parçasıydı, Kurudukça kabuk bağlayıp Tuzlarında sızlayan… Adı senmişsin meğer Yüreğimin coğrafyasında…
Gizemli, puslu bir haritada buldum, Sana giden yolu. Şelalenin akışına bıraktım sevdamı; Aktıkça göl oldu, Büyüdü, Sonsuz mavilere karıştı, Sonsuzluğum oldu Yüreğimin coğrafyasında.
MELTEM KINIC
Şiirime sesiyle hayat veren TURGAY COŞKUN (suskunbiradam ) abime sonsuz teşekkürlerimi sunarım saygılarımla..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMİN COĞRAFYASINDAKİ SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMİN COĞRAFYASINDAKİ SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
meltem hanım şiirlerinizin hepsi birbirinden güzel ve gizemli..insan okudukça keyif alıyor. şiir fon ve yorum bir bütün olmuş..çok begendim. yeni şiirlerde buluşmak dilegiyle..iki güzel yüregide kutluyorum...
Aynı kaptan su içen kuşların yalnızlık çırpınışlarıdır şiir. Bir lokma umuda koşanların ve ulaştıkları coğrafyada hüzün ve umarsızlıkların dil altındaki emsalsiz pastildir. Evet. Şiirdi. Teşekkürler.
Aşkın açlığı; şayet doymuş olsa olmazdı bu susuzluğu ve sonsuzluğu... Aşk mahbubun yüzünde, gözünde yaşanır...Bu dünyada aşkların en güzel anı en kıymetlisi sevdiğinin yüzüne bakmaktır...O coğrafyayı o sarhoşluğu bulmaktır... Cennetlik olan bir insana bile cennetin en kıymetli hediyesi Allah taalanın cemalini görecek olmasıdır.. İşte bu yüzden bu dünyada bile beşeri aşıkların kıymet biçemediği anlar sevdiğinin yüzüne bakmaktır... Yoksa kerem nasıl dayanırdı ; aslının yüzüne bakarken dişlerini söktürmeye ?...
Asla bedensel yanı olmayan, ruhun teslimiyeti ile yaşanan aşklardır bunlar... Selamlar ve saygılarımla...O coğrafyada yaşayan her insana....
Tebrikler Meltem Kalemin Keskin Yüreğin Hep Güzelliklerle Dolsun Başarılarının Devamını Dilerim Turgay COŞKUN kardeşimizede şiirine ses oldugu için teşekkürler..
Sayfanıza sanırım bu ikinci gelişim. İlk gelişimde şiiri okuyup, bir de yorum yazıp çıkmıştım. Bu kez seslendirmeyle geldim ve dinledim öncelikle sayfada da.
Hani hemen herkesin yüreğinde taşıdığı bir "Sen" kavramı vardır. O "Sen" öyledir ki kişinin dünyasında; bazen güneş olur ısıtır, bazen gecenin aydınlık yüzüdür. Hatta tarihtir bazen... Bu şiirde olduğu gibi de, coğrafyayla anlatılır "Sen" ya da aşk...
Şiirin kendine özgü ruhunda; hüzün, korku, teselli, coşku, umut gibi kavramlar, köşe kapmaca oynamaktalar sanki. Duygular olabildiğince güzel ifade edilmiş dizelerde...
Gizemli, puslu bir haritada buldum, Sana giden yolu. Şelalenin akışına bıraktım sevdamı; Aktıkça göl oldu, Büyüdü, Sonsuz mavilere karıştı, Sonsuzluğum oldu Yüreğimin coğrafyasında.
MELTEM KINIC
Mükemmel şiire usta yorum can olmuş üstad iki yüreğide ayakta alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin daim olsun ___________________________________________Saygılar
Gizemli, puslu bir haritada buldum, Sana giden yolu. Şelalenin akışına bıraktım sevdamı; Aktıkça göl oldu, Büyüdü, Sonsuz mavilere karıştı, Sonsuzluğum oldu Yüreğimin coğrafyasında.
İKİ GÜZEL YÜREĞE ÇOKCA TEBRIKLERİMLE...........................................................................
"Oysaki Doğduğum çorak topraklar, Çatlak dudaklarındı. Suyunu içtiğim nehirler gözyaşların, Gizemini çözemediğim heybetli dağlar Aşkımın yüceliğiydi, Yüreğimin coğrafyasında..." Meltem hanım, çok çarpıcı dizeler bunlar, bir su gibi akıp giden, yüreğe işleyen, içi adanmışlıkla sevgi dolu insana yolculuk.. böyle güzel duyulu şiirlerle yaşam anlam kazanıyor bence.iyi ki varsınız..
Gönül coğrafyasında hep yaşanır o sevilenler,hep mavilikleriyle yaşamak ister,dünyanın neresi olursa olsun hep onunla olmak ister,yürek dolu selamlar,sevgilerimle can dost...
satırlarının her birinin ayrı bir manası vardır... Bilirim ki bir hikayesi vardır.. Yüreğimin cografyası... Kıta kıta mı bölünür yürek...Asyadan Avrupa ya giderken Afrika da mı kaybolur gönül kuşumuz...Ofki abloşum off...
Yüzünün haritasını çizdin :(
sevgilerimlesin her dem.. Bilirsin ki senin yüreğin benim yüreğimde atar hep..
Sayın Turgay Bey ise her zamanki gibi fon seçimi titiz çalışması ile mükemmel bir çalışma yapmış iki güzel yüreğe selam olsun