(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kâr diyorsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kâr diyorsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.işte bir hasret ve özlem şiiri.ruhunun derinliklerinden çağlayan duygular bütün mısralara yayılmış,dans ediyorlar.sevgilinin,dostun yaptığı kötülükler canını öyle yakmış ki.adete çırpınıyorsun şiiride.Aşk bizi korkunun hantal kanatları altından çıkarır ve sonsuz hayata fırlatıp atar. İşte, bu nedenle aşk unutulmaz bir heyecan kasırgasıdır. Enerjidir. Karşı cinsin enerjisi ve sevgisiyle oluşturulan bir sinerjiye dönüştürülebilirse büyük bir güçtür.Kendimizle buluşmanın yolu cesaretten geçer. Korku bizi umutsuz ve geleceksiz bırakır.Bu umutsuzluk sevgiden veya dosttan gelirse insanın içini daha çok acıtır.İte dikkatli olup bunlardan kendimizi korumamız gerekir.
BİR UMUT
Yorgunsun,uzaklardan gelmişsin; Yitirmişsin neyin varsa birer birer. Bir sağlık,bir sevinç,bir umut... Onlar da neredeyse gitti gider.
Dost bildiğin insanların yüzleri Aynalar gibi kapkara. Suyu mu çekilmiş bulutların? Dönmüşsün kuruyan ırmaklara.
Taşlara düşen saat gibi, Ne artı, ne eksi. Bir sağlık,bir sevinç,bir umut Hikaye hepsi.
Geçip giden şu ömrüme Ziyan değil kâr diyorsun. Kırıp gittin şu gönlüme Bakıp bana yar diyorsun .... daha ne desin şair, nasıl anlatsın sevgiliye halini.. yüreğinize sağlık saygılar
Ayrılık var garip serde
Sevgi ile sabır nerde?
Dünya bana dar diyorsun.
kutluyorum dost kalemi saygılarımla