Kırılgan yüreğim Ürkek, endişeli, ağlamaklı Demdir bu, nasıl anlatsam Geceler uzuyor gitgide Nasıl da ıssız, nası lda karanlık Ah benim kırılgan yüreğim...
Okyanusun en ıssız dalgasına dahi küskünsün Söylesene neden? Üstesinden gelemedin mi yılgınlığın? Sevdanın adresini kimden sorarsın Kendini boşuna yorarsın Filiz vermiş içinde sevdan Neden hala anlamazsın...
Bak üşüyor ellerim yazın ayazında Sence özlem mi bu ? Tengeleyemiyorum artık teraziyi Korkular, çoşkular, arzular, heyecanlar Daha neler sayabilirim kimbilir Aklımda bir tek sen kalmışsın Tek çare susmak ve beklemekmidir ...kırılgan yüreğim ?
Sessiz yağmur düşürmeden gözlerime Yüreğinden beyaz kuşlar uçurt yüreğime Gülüşünde onca acılar gizli olsada Yinede sen... Sana benzeyen taşlara oyduğun resim gibi Gülümse artık Beni sensiz, seni bensiz bırakma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sessiz yağmur düşürmeden gözlerime... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sessiz yağmur düşürmeden gözlerime... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eylül sanırım en çok yağmur özlemini nüksettirdi bu mevsim. Avuçlardaki ter aşk olup yağmura dönüşmüş gibi gözüküyor. Henüz toprak kuru ve aç, amma yürekte bin türlü sağanak. Tebrikler.
Avuçlardaki ter aşk olup yağmura dönüşmüş gibi gözüküyor.
Henüz toprak kuru ve aç, amma yürekte bin türlü sağanak.
Tebrikler.