"Aşk da bitti" diyordu şair Soluksuzca tekrar tekrar duyunca acıyan sesini aklımdan silmek istediğim seni anlatan şarkılar yarıda bıraktığım şiirler bakıpta tutamadığım ellerin ve sevipte saramadığım yüreğin geldi aklıma.. Ağladım neye ağladığımı bilmeden acıyla söylenen cümleye mi? yoksa sensizliğimemi.. bilmedim yar bilemedim...
Toprak olsaydım da sen düşen her yağmur tanesinde yeşertseydim umutları ne yağmur olup yağdın üzerime ne güneş gibi açtın gönlüme yar öyle bi halde koyup gittin ki beni acıyan sen yanlarımı merhem etmek istedim şairin her haykırışını.. olmadı, yarım kalan hikayemin baş rolünde acı çeken ben aşk bitti dedikçe inadına tazelenen sevdamın zehri içimi eritse de hala sen diye yanıyorum sessizce...
Boş kalmış ellerime bakıyorum da yüreğinin sıcaklığında terleyen avuçlarımdan eser kalmadı artık meğer sensizliğin ayazında ne zormuş ellerimde donan gözyaşımı silmek...
Duyma gökleri inleten suskunluğumu örselendi duygularım kimliğini kaybetti şiirlerim aşkıyla yağmurları yağdıran kadın gittiğin yerde mutlu ol ve ben öleyim sessizce yokluğunda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Bitti Dedikçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Bitti Dedikçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyma gökleri inleten suskunluğumu örselendi duygularım kimliğini kaybetti şiirlerim aşkıyla yağmurları yağdıran kadın gittiğin yerde mutlu ol ve ben öleyim sessizce yokluğunda...
Harikaydı anlatım beğeni ile okudumüstadım selamlıyorum usta kalemi Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın __________________________________________________________________Saygılar
Küseriz,kızar,darılırız da acaba aşk'ı,sevdayı yaza yaza bitiremilir miyiz ki şair?
Aşk yanıyor,sönmüyor...
Aşk yağıyor,durmuyor...
Aşk kanıyor,can çekişiyor lakin lokman hekim bile çare bulamıyor...
Öyle bir hastalık ki çaresi yok,öyle bir dert ki dermanı yok!
O yüzden ne demiş şairenin biri:
Çile bülbülüm çile,bülbül dert yanar güle Anlatırsam derdimi,söz geçermi bülbüle Ben ki ahuzar eder, hep lale ve sümbüle İsmim,cismim perişan,tabib ne anlar halden Seven seveni anlar,konuşur aynı dilden/şiirleri şairi tabib ne anlar halden/
biz aşk'ı bitiremeyiz.saklar,susturur,konuşturur,yakar,yıkar,yapar bozarız da bir bitti diyemeyiz...
manidardı...kutluyorum yazan kalemi...
kaleminiz daim olsun dileklerimle,saygılar sunuyorum yüreğinize,esenliklerle...
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 9/2/2013 4:18:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
hüzün de olsa güzeldi
dua ile