perilere zevk okulu açtıran bedbaht bahtımletrik tevriyelojik tarz ... hayrettin taylan y’armış gecenin dudağı , anların haritasında şehir oluyor gözlerin c’anmış gündüzün rujuna rejmini değdiren p’aftaların seyri huyumun kuyusunda büyür yusuf mevsimleri kesilmiş demlerin ismailiyim, kesifler toplaşır keşiflerimde kuşlar uçuyor hayat gibi süleyman olsam ne fayda serçeler neden ağlar, ben bu kadar sana ağlarken süleyman olsam ne fayda… gözyaşlarının dilinden anlasam ki ne fayda senin için akıyorsa, senindir, benimdir seraplara müşrik olmuş eski halim eser vermiyor perilere zevk okulu açtıran bedbaht bahtım şimdi yok bir derviş postunda manzum dualar ediyorum gelesin diye bir gelmiş ruhunda, kabul edilmiş dualar gibi akıyorum seninle bir varmış masalında,peri gibi sarılışına dizeleniyor şiirim ömrünle içim ,susamış suya betik döllerini bırakıyor yarına dair y’ar doğuyor gün’eşimden önce kaybedişin uzun ömrü kadar, kendime geliyor benlik varılışın vahasında dağlar benden yana yeşil gözlü sarılışın sahasında hakem benden yana , yar sözlü kalakalışın semasında her şeyi bilen bana doğru,sen sözlü sevilişin çizgisinde aşk gerçek aşka doğru, ince çizgili üç harfin ta b’aşında , başımda akıttın cemi cümleleri tutunamadığım ayrılık kentlerinden arındırdı sözcüklerin barındığım m’analar derinliğinde durulandın ufkumun uçları iki ucu aşka yapışkan geleceğin sonuyuz her şartta yapışacak kavuşmak her şartta son’ucunu değdirecek aşk ve ömür |
çok farklı bir bakış açısı ve şiir kurgusu var şairin.