biz… kendimiz seçtik bu yolu ayrı şehirlerde aynı sınırları çizdik dikenli tellerle ayrılığın içine ölümlere açtık kitabımızın son yaprağını…
duyuyor musun sevgili içimin sessizliğinde karanlık ülkelerimin dar sokaklarında devrimler yapıyor kum taneleri sağa sola düşüyor saçlarımın telleri alt üst oluyor ciğerlerim zeytine durmuş bu ağacın kovuğunda gözlerini hatırladıkça
...konuşamıyorum…
aklım hala otel odasındaki tablonun çıplaklığında duyuyor musun fırça darbelerini ve dışımdan geçen siren seslerini…
bu kumsalda aklımı tekmeliyor birileri dilimi sınıyor ötekileri ne fark eder ki arnavutça söylüyorum sana tüm küfürleri a n l a m ı y o r s u n k i tırnaklarımla kazıyorum düşler ötesinde unutulmuş efsunlu toprakları ne fark eder ki aşkla söylüyordum sana bildiğim tüm türküleri…
anlam kargaşasında yorma kendini hüznümün ev sahibi yüzeysel evrenin derin bakışlı oyuncusu okumadan geç e mi…
bahçedeki iplere asmıştım harfleri bademden eriğe uzunca bir yol aldım iki ağacın mevsiminde savrulurken kelimelerim ne kadar da güzel duruyorlardı baharda çağlaların üzerine değdikçe yeni yetme cümlelerim ne kadar da özgürdüler rüzgarın dokunuşlarında sen ! ağzıma yuva yapmadan önce ölümlü kelimeleri giydirmeden üzerime kayıtsız şartsız teslim olmuştuk biz demir dağların gölgesinde özgürce ölmeye…
bulutların kokusu sarmadan saçlarımı vuralım biz martıları söylemesinler artık şarkımızı..
durup düşünmek gerek şimdi sevgili aklımın sınırlarıyla sevişirken birileri kalbimin odalarına hapsetmeli seni zincirlere vurup ellerini dağlamalı dillerini belki affeder eteklerimde tutuşan intikam ateşi seni durup düşünmek gerek sevgili çizebildiğin sınırların uyuyabildiğin masalların ne kadar uzun olduğunu…
ahhh... dengesiz sicilim bilseydim kurban eder miydim seni o yağlı tablonun altındaki imzaya…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iki ağacın mevsiminde... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iki ağacın mevsiminde... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merak etme çok benziyoruz ve ben de senden çok farklı değilim...ama arada da olsa gülümsemek güzeldir be gülüm:) ve seni gülümsettiğim için çok sevindim, sevgimle kal emi...
Üzülme tamam toparlıcam diyecem ama biliyorum ki koca bi yalan olacak... seviyorum ben hüznümü toparlasam bile ben kendi kendim dağıtırım:-) kimseye iş düşmez yani :-) bak gülümsedim sayende bugün ilk kez
sadece yüreğimle hissediyorum yazdıklarını:(
sen öyle güzel, sen öyle aşk, sen öyle deli mavi bir kadınsın ki...
öpüyorum yüreğinin güzelliğinden...
ve incinmesin diye sevgimle örüyorum etrafını...