ölüyorum gözlerinin hasretinde kan bulaşıyor bileklerime ve ansızın doğuyorum bir seher vakti pencerendeki çiçeğe su vermeyi denesene…
harflerimin arasından geçiyor gözlerin ve yine depremler yaratıyor sözlerin sızarken boşluklarıma bu kesif haliç kokusu sürgünden dönüyor bakışlarımın kışlık uykusu hasrete yatırıyorum puslu camların üzerine çizilmiş özgürlüğü
üşüyor
eteklerime basan allı morlu gençliğim aslında bin yaşında bir keşişim yıldızların avuçlarında ve şehrin öteki yakasındaki güvercinler havalanıyor tek kapılı avludan farkında değilsin sekizyüzyedinci ben kendini atarken pencereden sekizyüzaltıncı ben oturmuş şiirler yazıyor aşk denen meretten fark edemiyorsun
yazık
bastırmadan kalemin ucunu keşfetmeden ruhu…
ara verdik virgülüne noktasına sus ektik taşına toprağına kapıdaki anahtara eşiğindeki gün batımına merhaba…
ezberinden çıkartıp geçmişin kanlı bıçaklı savaşlarını tut ellerimi ve avuçlarımıza kök salsın mavi yarım-yamalak lehçelerimizden uyansın gün ışığı soyunurken bel kemiğimizden acılar suya tutulsun tüm yoksul yolculuklar yaprak gibi dökülürken yaşlarımız sonbaharın kokusuyla tütsülensin boş caddelerde kendine çarpan aşkımız…
bakma bana öyle sevgili gözlerini kısıp kirpiklerinin ardından aşkı aralayıp dudaklarını büküp bakma kanatlarından öperken aşk diye sarsılan kırıklar omuzlarına yüklenmiş özlemler geç kalmış sözler bakma bana öyle kaf dağına uzanmış öykünden…
sadece tut ellerimi ve yasla nefesini yüzümün en derin koylarına inci mercanlar tak kirpiklerimin ucuna gözlerim okyanus olsun alabildiğince mavi alabildiğince yeşile doysun…
bakma bana öyle sevgili ne hayal ne düş gördüklerim aklımı kör topal gecelere gönlümü ummanlara bıraktım bakma bana öyle ne deliyim ne divane denizler durulmuyor işte sen aşksızlığa kürek çektikçe
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tut ellerimi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tut ellerimi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teşekkür ederim fıratım... yalnızlık başımızın tacı hüzünse inan kiracı bir gün gerçek ev sahibi "mutluluk " gelecek belki bu dünyada belki öbür dünyada...
virgülüne noktasına
sus ektik
taşına toprağına
kapıdaki anahtara
eşiğindeki gün batımına
merhaba…
merhaba.....
şiire ve şaire...
kutluyorum kalemini şiirlerle kal