(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALE GELDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALE GELDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence çocuğun için yaşamalısın değerli kardeşim. Giden kaybeder sen değil. Bırak O sana yalvarsın dönmek için. Gün gelir, yalvarır da merak etme. Sen yavruna sarıl sıkı sıkı. O sana en büyük teselli ve güç olacaktır. Dualarım sen ve yavrunuz içindir. Selam sevgi ve saygılar.
afedersiniz dötr ayaklı mahlukat bile yavrusunu kendine bakar hale gelmeden bırakmaz.öyle birisi zaten o mahkukattan da beter insanlık fukarası biridir.o nun ne yavrusuna hayrı dokunur ne sana nede gittiği kapıya.kır kalemini öyleyse...saygılar.
İçim ürperek okudum değerli kardeşim. Yaşıyor ve duyuyorsa, kendisini nasıl mutlu sanır ki bir anne; yavrusundan ayrı iken?
......................................................... Ben de sesleniyorum! Heeeey anneliği giymiş hatun. Annelikten soyunmak bu kadar kolay mı? Yavruna sarıl bir an önce, olur mu? Ne durumda isen Mevlam yardımcın olsun inşallah. ..................................................................
Çok etkilendim şiirinizden değerli kardeşim.
Başarılarınız daim olsun inşallah. Saygımla ve dualarımla selamlar... Sultan Yürük
hersey gonlunuzce olsun
saygilarimlan...