(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSMİN , CİSMİN NE ??? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSMİN , CİSMİN NE ??? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adı yok onların adı zaten onlardan başka kimseye yakışmaz.Sizinde dediğiniz gibi hayvanlar onun ismini taşıyacak kadar ne aptaldır, ne vicdansız.Adları olmadığı gibi umarım kendileride yok olur.
Ey pkk ey apo denen… takıldın kafama Ne tür yaratıksın sen ? ismin,cismin ne ? Bulamadım ansiklopedileri karıştırdım da Ne tür yaratıksın sen ? ismin,cismin ne ?
öyle bir yere gitti ki düşüncelerim paylaşmak istedim sizinle..10 yıl önceydi kürt bir aile dostumuzun oğlu üniversiteyi kazanmıştı...1 ay sonra çocuk bir gece eve gelmedi..aile perişan..ertesi gün cocuk geldi..anlatamadı olanları tabiki sonra benimle paylaştı delikanlıyı örgüt zorla hücre evine götürmüş kimliğine sahip çıkması eğitime tatilde gitmesi gerektiğine ve toplantılara katılması hatta eylemlere katılması konusunda baskı görmüş...abla napacam ben dedi secim yapman gerekiyor dedim ben türküm ailem kürt yıllardır şurda yaşıyoruz şimdi sen bizemi düşman olacaksın..evet böyle bir şey işte çocuk ne mi oldu uzun süre okula gitmedi ama şimdi ne kampta ne toplantılara gitti...ona söylenen bize 2.sınıf muamelesi yapıyorlar teziydi oysa delikanlı ben okuyorsam bu devletin sayesinde bu bayrak altında gerceğini görmeyi başardı...bu bayrak altında yaşayıp ihanet edenlerden olmadı...keşke tüm o genclerle tek tek konuşma olanağımız olsa da maşa olmaktan kurtulsalar...kutlarım
Aşık Sefayi abim köpek diyor ya sana Tüm çeşit köpeklerin gidiyormuş zoruna Ekmek veren paçayı ısırmadık diyorlar valla Ne tür yaratıksın sen ? ismin,cismin ne..................her biri birbirinden güzel kıtalar ama en çok hoşuma gidendi bu kıta.... çok güzel anlatmışsınız ...yüreğinize sağlık..
DÜŞÜNÜN. kendi baba evinde yaşarken. babasına düşman olan kişilerle bir olup onlara aile sırlarını satan. ve onları arkasına alarak gelip kendi kardeşlerini öldüren. babasına (devlet) anasına (vatan) ve onların şerefine(bayrak) hakaret eden vurup öldüren kişiye ne denirse onu demeye çalıştım şiirim de. siz olsanız ne derdiniz???
TEK KELİMEYLE HARİKA HİÇ BİRİNİ AYIRAMADIM YÜREĞİNE SAĞLIK HELAL OLSUN SANA KUTLUYORUM SAYGILAR...YAPILANLAR ORTADA...AKAN KANLARDA MEZARDA YATAN GENÇ FİDANLARDA....SAYGILAR...
Hayvan aleminde türün yok bulunmuyorsun İnsanlık sıfatına hiçmi hiç yakışmıyorsun Neslin tükenmiş ulan sen neden yaşıyorsun Ne tür yaratıksın sen ? ismin,cismin ne ?
Bize karşılık verme imkanı olmayana seslenmek ,şairlik şanına uymuyor kardeş...selam ve dua ie...
Adı yok onların adı zaten onlardan başka kimseye yakışmaz.Sizinde dediğiniz gibi hayvanlar onun ismini taşıyacak kadar ne aptaldır, ne vicdansız.Adları olmadığı gibi umarım kendileride yok olur.