(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BACINIM DEDİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BACINIM DEDİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadınlardaki beğenilme içgüdüsü böyle birşeye sebep olmuştur.Kadınlar sadece sevdiklerine değil herkese güzel görünmek isterler. Kadın erkek ilişkileri çok hassa bir denge Buradaki kadın gayet masum olabilir sadece sıcak kanlıdır veya bizim buralarda" müşteriyi kızıştırmak "derler öyle bir şey yapıp taliplerini arttırma niyetide olabilir.Erkeklerinde işi çok zor.
*****************************************************
sevilmek çok güzel birşey, sevmekte öyle, ama her şeyin bir yolu yordamı zamanı vardır mutlaka.
hemen atlamamalı sazan gibi derim....İYİCE EMİN OLMADAN....
SAYGILAR ŞAİRİM GÜZEL BİR ŞİİR NUFUS ETMİŞ.
yürekten kutluyorum kaleminizi.....tebrikler ....
*************************************************************
***********************************************************
ADALET PELİT tarafından 3/3/2008 6:42:22 PM zamanında düzenlenmiştir.