(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FAHİŞE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FAHİŞE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acı veren bir konuydu, toplumu yaralayan ve öyle görünüyor ki daha da acı görünen bir aşk hikayesi ama ne yazık ki zaman zaman hayatın ta kendisi olabiliyor.
dilerim hiç bir kadın bu durumlara düşmez.düşende değil düşürende suç aramak lazım önce.eğer gerçek bir sevgiyse zaten bu durumlara düşürmez,yada çeker çıkarır o halden. kutlarım
NE KADAR ACI DEĞİL Mİ?? İNSANIN SEVDİĞİNİ BU DERECE AŞAĞILAMASI....KÖTÜ AMA GERÇEK!!!!ŞAİRİM BU ACIYI YÜREĞİNDE ÖYLE OTURTMUŞ Kİ..ASLINDA NEFRET DEĞİL ONDAKİ,GERÇEKLERİ SUNMUŞ SEVDİĞİNE BİR BİR.....HAYATIN ACIMASIZLIĞI VURGULAMIŞ DİZELERİNDE....DİLERİM KURTULUŞA BİR ADIM OLSUN BU ŞİİRİN SEVDİĞİNE....OKURSA EĞER TABİİ Kİ!!! TEBRİK EDERİM GÜZEL BİR ŞİİRDİ.......
şiirinizi okurken insanlara yardım etmenin, düşmüş olsa , kolu kırılmış olsa bile ya da çok zengin olsa bile sana zararı da dokkunmuş olsa insanlara yardım edilmesi gerektiğini hatırlattı şiiriniz bana.ama çıkar beklemeden onu sömürmeden sadece saf yardım...sonra kalmayacak böyle iç yakan olaylar,kalmayacak mutsuzluklar,... kimse kimseyi ezmeden gülistana dönecek bu dikenlerin sardığı dünya...yüreğinize sağlık...aklımda bir çok şey gidip gelmekte şu an...
Anlattığınız kişilik için üzülmedim dersem yalan olur. Fahişe tanımı beni çok düşündürür.Bu duruma düşürülen madur kadınlar gelir aklıma hep bu benim çok canımı acıtır.Kendi seçimi olanlara ise "ne hali varsa görsün " demek gelir.konu acıda olsa anlatım güzel
bu şiir sanki bir in tikamın veya bir kinin nefrete dönüştüğü gibi olmuş o insan ne kadarda yolu kendi hatalı çizmişse çekip anlatmaktır doğrusu ama güzel dizeler kutlarım
Düşmanın bile olsa aç ve susuz ise ona yine ekmek su ver.Düşmez kalkmaz bir ALLAH.Rabbim hiç kimseyi kötülüklerle sınamasın,belki kaderdi öyle olması alınyazısıydı ne olursa olsun keşke o kelimeyle başlamasaydı şiiriniz.Hiçmi bir kahve içmediniz hiçmi bir yudum yemek yemediniz hiç mi bir lokmanız yok kursaklarınızda.Boş verin kardeşim iyilik dile iyilik bul,iyilik yap denize at balık bilmezse halik (yaradan) bilsin.Düşmanınada en büyük bedduan şu olsun.DİLERİM HAYATIN TÜM ANLARINI YAŞAYASIN.Onun yaşayıp yaşamayacağınada Rabbim karar kılar.Kutlarım.
Şiir güzeldi, tebrikler.