ölüyorlar, sadece çocuklar çocuktan çok daha çocuk siyaset bilmeyen çocuklar ama ölüyorlar... orada, burada ya da bir başka yerde en az sizin çocuğunuz kadar çocuklar, ama ölüyorlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çocuklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çocuklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birden bire Oyle bir uyuyacagim ki Olu sanacaklar beni Kullerimden yeniden dogacagim herkes uyansin diye
sessizlikten calan bir siir , sessizce okuyor beni, butun sozcukleri susturdu icimde , yine cocuklugum tuttu beni, sessizlestim.. sessizligin icinde simdi , anladim ki O'nun kendi iletisimi var ; buyuk, daha yuksek,daha derin, daha icten : SESSIZLIK .
sustum hakkim
EyvALLAH ! .
YAŞAYANKELİME tarafından 11/25/2013 12:55:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Oyle bir uyuyacagim ki
Olu sanacaklar beni
Kullerimden yeniden dogacagim
herkes uyansin diye
sessizlikten calan bir siir , sessizce okuyor beni, butun sozcukleri susturdu icimde , yine cocuklugum tuttu beni, sessizlestim.. sessizligin icinde simdi , anladim ki O'nun kendi iletisimi var ; buyuk, daha yuksek,daha derin, daha icten : SESSIZLIK .
sustum
hakkim
EyvALLAH ! .
YAŞAYANKELİME tarafından 11/25/2013 12:55:02 AM zamanında düzenlenmiştir.