(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İTİRAF ETSEM Mİ EY GÖZÜ ELA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İTİRAF ETSEM Mİ EY GÖZÜ ELA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MUHTEŞEM MUHTEŞEM inanki arkadaşım sözün bittiği yerdeyim bir sevgi bir gözü elayı bu kadar güzel anlatır ve anlatırkende yaşatır her satırına destan yazılmalı bu güzel sözlerin dedim kendimce ve hala şirin etkisinde yazıyorum yürek sesiniz hiç susmasın olurmu keşke bazı zamanlarda zamanı durdurmak elimizde olsada hiç ilerlemese o zman orda kalsak değilmi dilerim hep mululuk olsun her dakikanız arkadaşım BU GÜZEL YÜREK SESİ BENİM İÇİN GÜNÜN ŞİİRİ OLMUŞ KUTLARIM
Oldukça güzel bir itiraftı bu şiir. Aşkı yazmak kolay şiir dilinde.Kalem bir şarkı dinlerken bile yol alıyor kendiliğinden. Aşkı yaşamak zor omuzlarda oldukça ağır bir yük taşıması zor.Ateşten gömlek giymek gibi çıplak tene. Çok güzeldi.Yüreğinize sağlık. Dostlukla kalın .
Belki de bir tesadüftür, tatlı bir rüya gibi görmeğe değer. Ardından baka kalmak, ve sonsuz boşluğa" bir dünya" ya Rab "bir dünya" diye haykırmak... Sorma , sorma harcanmışlığımı... Her gece düş satıyorum uykulara, ta ki gözlerime şafak düşene kadar... Bir bilsen; nasıl bir ıstıraba müpteladır şu gönlüm? Şimdi bir kez daha kal desem, efkarımın zerresi sığmaz satırlara, Ne yazdığım ne çizdiğim çare değil, dinmeyen hicranıma... Söylesene bahtı karam, biz sığarmıyız şiire?.. Taşırmı sevdamızı boynu bükük cümleler?.........
Yüreğine sağlık üstadım...Çeken bilir desem yeterli sanıyorum....Selamlar, saygılarımla....
selam kudretli guzell dost anlayana tabiki cok manlı manasının gerceklerini sunmak bu deni guzell öz veriyi sunmak bu kadar mertce olmuş özüne sağlık sayın şaiir guzell dostt
Bu şiirinizi de zevkle okudum...hangi konuda yazarsanız dolu dolu yazıyorsunuz Güneri Bey....kutluyorum yürek sesinizi ve kaleminizi...daim olması dileklerimle...Saygılar....
İçinizden geçenleri ne güzel mısralara yansıtmışsınız,yaşamın sürecinde her zaman düşündükleriniz hep vardır.Yanılgılar ve pişmanlıklar...Yüreğinize sağlık ,sevgi ve saygılarımla can dostum...