Okuduğunuz şiir 11.8.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Unutmak
Görüyorsun, sokaklar dar. İnsanlar fazla bu şehirde. Kimine eksiksin, Kimine kendinden fazla. Susmaya devam ediyor insanlar. Dününden kalma acılarıyla.
Sınırları çizilmiş konuşmaların, Acıttığı zaman terk ederler, Hadi Kaldır cesetini ortalık yerden, En sevdiklerin bile, Tanımadan üstüne basıp geçerler.
Geriye bir kaç şiir, Bir kaç cevapsız soru kalır. Şiirler talan edilir. Adın bile anılmaz sonunda. Anonimdir bu nefes. Kesildiği zaman, şairsiz kalır sözlerin. Unutma.
Bu dünya sana, sevebildiğin kadar yaşama şansı tanıdı. Sende unut, unutulduğun yerden. Neden gidiyorsun diye soranlara, En büyük cevabı, geride bıraktığın mısralar verecektir.
" Ve unutma, Umutlar gerçekti. Şiirler üryan, Kimi acıyıp ellerine değdi. Kimi terk edip yüreğinden etti."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kimine eksiksin kimine kendinden fazla dizeleri güzel bir fon ve tınısını çok sevdiğim bir tonlama ile yapılan yorum..... ile giriyorsun şiirin içine...
aşk bittiğinde nefes anonimsiz oluyor... Ve unutma derken bile...susmak mı gerekir diye düşündüm..
Sonsuz tebriklerim ve saygımla...