Yorgun bir akşamüstü artık ve hüzün Turuncu gökyüzünün adı
Göğüs boşluğuna usulca yerleşecek Gecenin gözlerinden kanatlanan ve yaran gökyüzünü o alaz sancı…
unutacaksın ne geçiyorsa aklından siyahın ne renk olduğunu nasıl düştüşünü ayak izlerine ve nasıl herşeyin üstünü örttüğünü unutacaksın
sessiz sedasız bakacaksın yıldızlara dilek tutmadan öylece kayacak yıldızlar yine amaçsız biraz biraz serseri
ve saplanacak her biri gelip göğsünün üzerine tuzla buz olacak bütünleşmiş acılar her biri ayrı birer iz bırakacak bileklerinde ve keder gırtlağında bir hırıltı olarak kalacak
sol tarafına dokunacaksın istemsiz içten içe uğuldayan ve derin bir boşluk avuç içini okşayacak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve ben seni seviyorum ey sevgili! Tuz gibi, ekmek gibi, aş gibi, Su gibi, nefes gibi, hayat gibi, Kaderim ol, ya da kederim. Yeter ki sen ol. Ne olursan ol razıyım sevgili, Ya bu dünya da eşim ol. Ya da beynime sıkılan kurşun. Ya gözlerimin feri ol. Ya da alacağım son nefes.
Nerede Alaz kelimesini görsem o kitap geliyor aklıma: Yazarı, henüz 24 yaşında olan Ercan Akarsu. Kitabın adı berrin. Aslında neden Alazın kitabı çağırıştırdığını söylememeliydim. Sürprizi kaçtı belki.
Ben korkuyorum artık kaleminiz adına. Bir kısır döngüye ha girdiniz, ha gireceksiniz. Çıkınız lütfen... Henüz güneş pırıl pırılken kış taşımayınız içinize. Bir kaç aya kalmaz soğur toprak su ve içiniz zaten.
berrini biliyorum..henüz okuma fırsatım olmadı ama sonraki kitap o diyebilirim..
fakat burdaki alazla kitapta geçen alaz kelime olarak aynı olsada anlam farkı taşıyor..
kısır döngüye gelince böyle bir risk görmüyorum..kaldıki yazdığımız her şey herzaman mükemmel olmayabilir..zira acının bile mükemmeli gerek insana.. insan 4 mevsimi barındırır içinde..doğru olanda bu kanımca..ben kışımı seviyorum sanırım..
sol tarafına dokunacaksın istemsiz içten içe uğuldayan ve derin bir boşluk avuç içini okşayacak… _______________________________________________Yazan yüreğe selam olsun harikaydı hüznün diğer yanı saygılarımla...
Tuz gibi, ekmek gibi, aş gibi,
Su gibi, nefes gibi, hayat gibi,
Kaderim ol, ya da kederim.
Yeter ki sen ol.
Ne olursan ol razıyım sevgili,
Ya bu dünya da eşim ol.
Ya da beynime sıkılan kurşun.
Ya gözlerimin feri ol.
Ya da alacağım son nefes.
şiir ile çok beğendim...