(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüzümün Ak Şiirleri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüzümün Ak Şiirleri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişik bir şiir. İpekyıldızı arkadaştan öyle bir fırça yedik ki; çekinir olduk şimdilerde şiire aşk temalıdır demeye... Ama, bu şiir yine de aşk kokuyor gibi. İçkisi ile, mezesi ile, şiiri ile... Güzelliklerin şiiri diyelim...
Akdeniz akşamları bir başka oluyor sanırım... Aylardan da Temmuz olunca daha da bir başka ...
Akdeniz' i cebinde taşıyan kız, açta şu cebini bende gireyim içeri, öğreneyim artık özlü anlatımın derinliğini,yoksa çatlayacağım hasetlikten şimdi:)) Bu yazılanlar bu imgelemedeki kuvvetli vuruş , ne diyebilirim Eftelyacan çok güzel...
bir kadının oturduğu rakı masasında aşk vardır bir adamın tek başına oturduğu masada uğruna rakı içilen bir kadın bu şiir damağında kaldı imgenin suyla içmek olmaz aşk'ı sek için.
akdenizinizi kıskandım. bana bir kaç yakamoz indirin.
İpekyıldızı arkadaştan öyle bir fırça yedik ki;
çekinir olduk şimdilerde şiire aşk temalıdır demeye...
Ama,
bu şiir yine de aşk kokuyor gibi.
İçkisi ile, mezesi ile, şiiri ile...
Güzelliklerin şiiri diyelim...