+ Dünyanın en güzel yeri neresi biliyor musun ? - Neresi ? + Az kaysana...
Bir son yazmamı bekleme Her zaman bir boşluk bırakırım yazdıklarımın dibinde…
Her boşluğa, Hep sen damlatırım Uyuturum seni İmgelerin gölgesinde Mavi bir bakış örterim üzerine Ellerimle beslerim düşlerin izinde Gülüşlerini dökerim beyaz sayfalarıma Ağlamaz işte kalemim İşler seni her heceye Adına saklarım aşkı Dillenir göz kırpan geceme Yıldızlar kayar ardından Sana bakan göz bebeklerime Şahlanır ucu kalemim Vurulur ellerime Sarılır hep sen diye Sıcaklığınla ısınır yüreğim, Bir kıvılcım Düşer denize Umuda yelken açar Gözlerinin şehrine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SON YAZMAMI BEKLEME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SON YAZMAMI BEKLEME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ir son yazmamı bekleme Her zaman bir boşluk bırakırım yazdıklarımın dibinde…
Her boşluğa, Hep sen damlatırım Uyuturum seni İmgelerin gölgesinde Mavi bir bakış örterim üzerine Ellerimle beslerim düşlerin izinde Gülüşlerini dökerim beyaz sayfalarıma Ağlamaz işte kalemim İşler seni her heceye Adına saklarım aşkı Dillenir göz kırpan geceme Yıldızlar kayar ardından Sana bakan göz bebeklerime Şahlanır ucu kalemim Vurulur ellerime Sarılır hep sen diye Sıcaklığınla ısınır yüreğim, Bir kıvılcım Düşer denize Umuda yelken açar Gözlerinin şehrine.
Ustacaydı şiir beğeni ile okudum Yüreği kalemi alkışlıyorum Yürek sesin hiç susmasın _________________Saygılar
+ Dünyanın en güzel yeri neresi biliyor musun ? - Neresi ? + Az kaysana...
hikayesi böyle olursa şiir ne olur tahmin edemedim biliyormusunuz ne yaptım ... defalarca okudum müthiş keyf aldım bahar kardeşim yüreğine gönlüne sağlık harikaydı selamlar dua ile ...
- Neresi ?
+ Az kaysana...
_anladım sol yanın! sol yana bakınca...
Şık mısralarla, elit anltımla şiir yüreğimizin bir yerlerine dokunuverdi. Şiir kadar seslendirme de muthişti yüreğe, gözlere, ellerinize sağlık
Sevgiyle kalın