söylemeli dili , susmamalı yüreği yumruklarına kilitlenmiş öfkesi gözlerinden çalınmış ışığıyla göğe bakan hırçın gözleri. küçük bir kutuya hapsetmiş annesiyle olan düşleri bir avuç toprakla birleşti.
suskun,küskün kalmış yüreği bu sabah el/vedayı öğrendi.
Gitme,beni bırakma! derken ... gözlerinden süzüldü isyana bulanan güzleri... küçücük yüreğinden savruldu kocamandı, yürekleri burkan ölüm çığlığı sesi.. Saçlarını okşayan eller annesinin değildi, oysa ne çok istedi, ne çok ümit etti.. ölüm almasaydı ondan sıcacık,varlığıyla ısıtan elleri. Son kez kokladı, umut ışığını karanlıklara gömerken. son kez öptü son bir kez daha doyamadığı, veda bile edemediği elleri ekmek kokan, sevgi yumaklı yüreği sonra sustu ,hep sustu ayrılığa boyun bükmüş annem diyen baldan tatlı dilleri...
BAHAR GÜLLERİ
Şiirime güzel nefesiyle ses olan TAHA kardeşime teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum.Yüreğine sağlık kardeşim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM ÇIĞLIĞI SESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM ÇIĞLIĞI SESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Har şair özgün bakışı ile kendi şiirini yapılandırır ve bir süre sonra eğer yazılanlar gerçek şiir ise siz kilometrelerce uzaktan o kalemin sihirli izlerine revan olursunuz.Bilirsiniz ki o yolda yürümek bir onurdur.Dilin inceliklerine ve ustalıklarına bu kadar hakim bir kalemi okumak her zaman büyük keyif.biçimde de biçemde de aynı mükemmelliği yakalamak her şaire kolay nasip olmayacak bir haslet olsa gerek.Yeni keşfimde çok memnun olarak ayrılıyorum sayfanızdan şimdilik bir virgül ile şiirle kalın şiirsiz kalmayın.
Duygulandıran ve göz kapaklarım dan yaşlar akıtan bir eser yüreğine sağlık bahar ablam vaktim olsa yorumlarım şiirini ama yok ki olsa sesimi beğenmezseniz diyerekten size bırakıyorum kararı sağlıcakla