(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBOLAN YILLARDA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBOLAN YILLARDA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her resim karesinde onu arıyor gözler, baktığın her resmi ona benzetmeye çalışıyorsun. O, gelsin, gelsin de yarım kalmışlıklarım tamamlansın diyorsun..Gül bahçesinin boynu bükük, kuşlar bile ötmek için onu bekler çaresiz.İçimdeki kor toz olmuş alevlenmeyi ve canlanmayı bekler sevgili, gel artık...Aynada bile ben yarım çıkıyorum sen yokken, o bile bana senin yokluğunu hatırlatıyor. Rüyalarım bile siyah beyaz, renksiz sen yokken, gel be sevgili, sen olmayınca hiçbir şeyin rengi bile kalmadı...İzninizle bende azıcık ekleme yaptım mısralara :) Yüreğinize sağlık, harika olmuş.Sevgiyle kalın..
hakikaten güzel olmuş beğeniyle okudum yazarım dürüst sade paylaşımlar her zaman saglam yürekten inci gibi saglam diziler çıkar ellerine saglık diyorum kutlarım
Aranıza mesafe koyacak sözcüklerden uzak durun. Aksi takdirde mesafenin arttığı öyle bir gün gelir ki, geriye dönüp birbirinize yakınlaşacak yolu bulamayabilirsiniz..
günaydın değerli gönül dostu insan ; çok çok anlamlı bir yürek sesiydi ..evet yorumda ayrı bir tat vermiş....yüreğiniz vede kaleminiz dert görmesin.. selam ve saygımla
Baharım hayalin kırıklıkları saklandıkları yerde mahpus kalan bakışlar hangimizin hayatında yoktur ki...Naif yorumundan sade ve güzel bir anlatımda hüznün beni çeken yanı vardı...Kahresin insan hüzne bu kadar aşık olur mu şiirde dedim gitti..Çok beğendim..Çok sevgiler şairem..
'Hep vurgun yemiş tarafından yakalanıyor aşklar,,,'
Hayat bizimle oyun mu oynuyor ne? Neden isteklerimiz gerçekleşmiyor, neden hep hayalkırıklıkları var yaşantımızda. neden cehennemi yaşıyoruz dünyada. Nedenler biterse şiirler de yazılmaz evet. Nedensiz bir dünya yok.
İlhamınız bol olsun,, şiir de yorum da harikaydı,,
sesli dinleğince şiirin bir ruhu mu var dedim kesin evet kesin ruhu var keskin bir cümle yorgunluğu sonsuz sürgünler vuslatı kaybetmek ve kazanmak bazen eski bir acıdan kurtulmak gibi....şiir ruhuyla açılıyor denize şaire koşuyor bulutlu bir gecede...harkulade...
Şiir ve yorum mükemmeldi üstad yüreğini alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın ______________________________________________________Saygılar
Anılar ne çok şey saklıyor koynunda. Geriye baktığında içi burkulursa insanın, güzel şeyler yaşanmış denebilir . Güzeldi Duygulu bir iç çekiş gibiydi. ŞİİR;YORUM VE RESİM üçü de güzeldi
Yaşamın süreci hep yüreklerde hüzün yaratıyor,kayıp olan yıllara umarsızca üzülüyor insan,mutluluğun yokluğu hissedilir yüreklerde,ne yaparsanız yapın geride kalan sadece hüzünlü anılar ve pişmanlıklardır...
Kalemini kutluyorum...
______________________________Saygı ve Selamlar..