(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrümün mânası can güzel kızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrümün mânası can güzel kızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş geldiniz sefalar getirdiniz ''BENİM BİR BABAM OLMADI Kİ'' demeniz beni taaa yüreğimin ortasından vurdu, Allah size sağlıklı, başarılı ve mutlu bir hayat nasip etsin sevenlerinizle beraber
Baba kız ilişkisinin en güzelini yaşatsın tanrim size değerli kardeşim Evlada sunulan en büyük armağan bu güzel şiirdir bence Kutlarım sevgi dolu yüreüinizi
Allah (C.C.) hayırlı ömür, hayırlı eş, hayırlı amel nasip etsin. Bir baba olarak can parçamıza başka ne dileyebiliriz ki.. Sağ olun Ahmet Bey. Gönüllerimizin tercümanı olmuşsunuz. Sıhhatiniz daim ola..
Kışın zemheride, güneşim yazım Gülümse giderken, olma kalp sızım Ömrümün mânası can güzel kızım Sevginle gönlüme dol da öyle git. Kiz annesi olarak ben de hep ayni duygulari yasiyorum. Kizimdan ayrilmak bana zor geliyor. herkes bir gun kendi yuvasini kuruyor ama ellerini bir baskasinin eline vermek zor geliyor. Onlarin mutluluklari bizim mutlulugumuz. Allah hepimizin evladina saglik, afiyet, basari ve mutluluk versin. Babalar eskiden sevgilerini gosteremezdi cunku oyle yetistirillerdi. Yureginizi oyle guzel dizelere dokmussunuz ki, kiziniz bu yumusak sevgi dolu babanin varligini her aninda yaninda hissetmis ve hissedecek . Kutlarim sir ve yuregi
HARİKA BİR ŞİİR BİR BABANIN EVLADINA YÜREĞİNDEN SEVGİ DOLU SESLENİŞTİ OKURKEN ÇOK DUYGULANDIM DEĞERLİ KALEMİNİ TÜM KALBİMLE KUTLUYORUM CAN KARDEŞİM SEVGİLER SAYGILAR
Kışın zemheride, güneşim yazım Gülümse giderken, olma kalp sızım Ömrümün mânası can güzel kızım Sevginle gönlüme dol da öyle git.
merhaba arkadaşım evlada yazılan bu güzel sözler için ne yazsam az gelir nasıl güzel dile gelmiş evlat sevgisi işte anne ve babalık bu dedirttin bana kutlarım güzel yüreğini
Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum BABAaaaaaaaaaaaaa.Yüce Rabbim sizi evlatlarınıza bağışlasın dost.Kutluyorum eserinizi.Sevgilerimle...Hayırlı Ramazanlar dilerim.
sertuğ tarafından 7/18/2013 1:29:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kışın zemheride, güneşim yazım Gülümse giderken, olma kalp sızım Ömrümün mânası can güzel kızım Sevginle gönlüme dol da öyle git..
Allah bağışlasın Ahmet bey! değerli dost yürek. baba yüreğinize ,usta kaleminize sağlık duygulandırdı yürek sesiniz rahmetli babamı hatırladım . hayırlı ramazanlar diliyorum selam dualarımla.
Yüreğinize sağlık ne kadar güzel her bir kelime özenle şevkatlerin en güzeliyle yazılmış binlerce çiceklerle bezenmiş, siz harika bir babasınız Allah sizi evlatlarınızın başından eksik etmesin sonsuz saygılar üstadım selam ve dua ile kalın.
Gönlümün bağında taze fidanım Çiçekler açılsın dalda öyle git. Yaşama sebebim, nefesim, canım Tebessüm ederek, gülde öyle git.
Gecenin sonunda, gün olup doğan Yıldızdı muştuyla başıma yağan Sen bana olmuştun eşsiz armağan Biraz daha bende kal da öyle git.
Sevdiğin olacak tutan elini Her zaman bal eyle tatlı dilini Aşk ile saracak ince belini Ömrümü ömrüne böl de öyle git.
Kışın zemheride, güneşim yazım Gülümse giderken, olma kalp sızım Ömrümün mânası can güzel kızım Sevginle gönlüme dol da öyle git.
Öpmeye doyamadığım koklamaya doyamadığım gonca gülüm...Açacak ...Dikenleri canını yakacak...Tutan ellere önce batacak ve onu hırpalamak isteyen elleri dilerim ve isterim ki kanatacak... Ama bir gün...Bir bahçede kök salacak yeşerecek tomurcuklanacak ve işte o zaman benim kızım eş olacak ana olacak...
babaca nasihatlar... ve bilirim ki babaların gözünde kızları en nadide incidir...
Babalar ve kızlar aşkları başkadır...Babacığımdan bilirim...Allah birlikte uzun sağlıklı ömürler versin Ahmet Hocam.Yürek sesiniz susmasın çok saygılar kızınıza da sevgilerimle...
Gülümse giderken, olma kalp sızım
Ömrümün mânası can güzel kızım
Sevginle gönlüme dol da öyle git..
Allah gonlunuze gore versin, sizi ve hic kimseyi acilara bogmasin, sevgileriniz sah olsun yureginizde..
Tebriklerimle.
Selam saygilar..