Bir kuş gibi konmuştun, yüce gönül dağıma Sarmış, sarmalamıştın, can olmuştun sen bana. Tarumarken her taraf, gül olmuştun bağıma Huzurla uyuduğum, han olmuştun sen bana.
Dünyada ki cenneti, sen var iken yaşadım Sana olan sevdamı, şiirlere döşedim Varlığın bir nimetken, yokluğunda üşüdüm Damarımda dolaşan, kan olmuştun sen bana.
Sen var iken yanımda, başım göğe ermişti Gönül sevda bağından, bana güller dermişti Gönlümde ki cananım, bana gönül vermişti Destanlar yazılası, şan olmuştun sen bana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can olmuştun sen bana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can olmuştun sen bana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen var iken yanımda, başım göğe ermişti Gönül sevda bağından, bana güller dermişti Gönlümde ki cananım, bana gönül vermişti Destanlar yazılası, şan olmuştun sen bana.
Sen var iken yanımda, başım göğe ermişti Gönül sevda bağından, bana güller dermişti Gönlümde ki cananım, bana gönül vermişti Destanlar yazılası, şan olmuştun sen bana.
Tebriklerimi bıraktım çok güzel olmuş selamlar...........