üfle o dem ibrahim’in ateşinden özüme nuh’a selam söyleyin z e l z e leler getirsin sözüme yüreğimin kılcallarındaki m i m’i çözeyim ilkin bakıpta aldanma silkin közüme silkin şiirler yas tutar nalanlar yaş özüme kırma beni beni ne bildin ne kadar eğersen eğ musa’nın değneğinde filizlenen ’e l i f’im ne kadar süzülürsem ş ı n’ından a y ı n avuçlarına dökülen vaveyla bir v a v sûkut bir l a m e l i f i m...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nây'ın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nây'ın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
savur ağıdının alevlerini! d a l ' ı yak sayın şair. bizim de düşümüz olsun, şiirlerle koyun koyuna yas tutmak. ney inlesin hazan suretinde, bizim de yanmak olsun.
ney belki de en sevdiğim seslerden birisi. belki d tasavvufu hatırlattığı için. ona yazılmış şiir de sevgiliye yazılmış kadar etkiledi beni de. başarılar kardeşime.
Bir zamanlar bir ortamda bulundum.. Güzel bir konu anlatiliyordu ve dikkatle dinliyordum Yanimda oturan adam cezbeye gelmis ( bunu da sonradan ögrendim) Heyyyy diye bagirmaz mi.. Gahri ihtiyari bende; Neyyyy diye bagirmistim :-) Hic unutamam. şiir basligini görünce paylaşmak istedim. -- mim''i çözeyim ilkin bakıpta aldanma silkin
avuçlarına dökülen
vaveyla bir v a v
sûkut bir l a m e l i f i m...
TEBRİKLER