seviyorum seni cahil bir dervişin ayak izlerinde tavaf ediyorum emanetini dergahında ıslanmış fikirlerim zikirlerim sen sesiyle ayağa kalkmış ölü kelimelerim mezarımı kazıyor olmayan ellerin etme iki gözüm seviyorum seni isyana meyletme...
mevlam toprağın iki yakasına bağışlamış bizi ayrılık mührü ile kutsallaştırmış sevgimizi sen kendi yurdunda renk renk yağmur olmuşsun masumiyetin esmer yüzlü masallarına mavinin ucundan tutup şiirler bağlamışsın gökkuşağına türküler yazmışsın dağlarına ben/ki mericimi içmişim kana kana avucumda yüzün gözlerinde hüzün gölgesinde dinlenirken kırık dizlerinin etme iki gözüm isyan bulutları ile karartma göğümüzü kelebeğin kanatlarında sakla özgürlüğümüzü etme iki gözüm gün olur dünya durur toprak gelin olur su duağını açar...
ahh ne güzelsin bre kahır tesbih taneleri gibi çekiliyorsun geceyi yudumlayan dilimde inceden inceye dökülüyorsun kaleme sen yükü ağır gelmiyor bedene ben/ki üşümeye mahkum sensizlik çizgisi topluyorsam saçlarımı bil/ki sırtımdan vur diye ayrılık mabedini ahh ne güzel yağıyorsun gecenin ıslanmış ayetlerine dağılmış mısralarına bil/ki kahırsada adın besmele gibi taşır dudaklarım…
etme iki gözüm sual edilmez aşktan yanan denizden tuzundan yapılan şerbetten etme…
ahh be iki gözüm senli bir düşte benli bir gülüş çalmadan sonsuzluk uykusuna sürgün etme bizi kesme bileklerimizi ateşe pervaneyken gönüllerimiz yanarken kandillerimiz söndürme aşkımızı asırlık ışıklarımızı etme...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
seviyorum seni... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
seviyorum seni... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABALAR ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN ; YİNE HARİKA SEMBOLLERLE ANLAM BULMUŞ HARİKA DİZELERDİ.. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.