Sol kaburgalarımın ortaları ağrıyor Öyle bir ağrı ki, dayanılacak gibi değil! Sakin olmalıyım, panik yapmamalıyım! Boynumun sol yanında da çekilmez bir ağrı var Sol kolumu da oynatamıyorum… Anla beni işte, sol yanım komple ağrıyor Sol yarım yok, çünkü sendin yarım… Sanki göz pınarlarım sağanak yağmur olmuş Taşıyor, sokaklara… Akıp gidiyor şuursuzca… Sek sek oynar gibi basıyorum, oynak taşların üzerine… Ağrılarımı hiç hissetmiyorum… Kaldırımın oynak taşlarına inatla bastıkça Sanki çamura bulanmış düşlerim Sıçrar üzerime… Acılara tebessüm etmek mi? Nafile… Ve en acısı da.. Seni, bir başkasının koynunda düşündükçe Ölesim gelir…
Dedim ya… Seni öyle düşündükçe Sol yanım krizlerde, adeta genel grev ilan etmişler Tutmaz hiç bir parçam. Sol yanım sensiz tamamen yarım… Sensiz gecelerin katili mi olsam yalnızlığımla? Bilsem ki sensiz cennetin kapıları açık bana… Ben gider cehennemde yanarım uğruna Alışmak sevmekten zor derler ya.. Gerçekten çok zor sensizlik! Küf kokulu odamda yalnızlığıma alıştım ama Bir sensizliğe alışamadım… Dünya gözü ile seni bir daha görür müyüm? Bilmiyorum! Göremez isem ölesim gelir.
Sol yanımdın, sol yarımdın, bir elmanın iki yarısı gibiydik Umudumu kessem mi senden? Sevdandan arda kalan parçaları dünlere gömsem Karanlık sokaklarda yürürken yalnızlığa Köşe başlarında biriken su damlacıklarına vuran ayın şavkında Yüzümdeki çizgilerde seni görünce Kendimi, sende unuttuğumu fark ettim. Beni ben yapan… Bendeki parçalarını gördükçe Ölesim gelir…
Yarım kalmış sol yanım çok ağrıyor Bakışlarım donuklaşır, akmaz gözyaşım Hadi be sol yarım… Geçmişten bahsetme, iğneleme… Sen iste geçmişi geleceğe taşırım Rüyalarımda da görsem, ben sana yine alışırım Ama unutma! Sensizlik azap bana… Sol yarımı tamamlayamadığın için Ölesim gelir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölesim Gelir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölesim Gelir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KIMI SEVER GIDER ,KIMI DE UZUP GIDERMIS SOL YAN AGRILARI ACITIR SIIR DOSTUM. VERILEN SOZLER TUTULMUSLUKLAR COK ZOR BU ZAMANLARDA.HER ZAMANKI GIBI DUYARLI YUREGINIZDEN DOKULENLERI OKUMAK HUZUNDE OLSA HAZ VERIYOR. GONULDEN KUTLUYORUM SELAMLARIMLA DUAMLA.
VERILEN SOZLER TUTULMUSLUKLAR COK ZOR BU ZAMANLARDA.HER ZAMANKI GIBI
DUYARLI YUREGINIZDEN DOKULENLERI OKUMAK HUZUNDE OLSA HAZ VERIYOR.
GONULDEN KUTLUYORUM SELAMLARIMLA DUAMLA.