Sarı zakkum dallarına astım umutlarımı, Her bahar solgun açar, sarı benizli sevdam. Toy akşamların köprü altı müziğini dinlerim, Aşk dilendiğim iri gözlümün sokağında… Işık etrafında dans eden pervane olurum, Gün batımlarında. Sokak serserisiyim… Pervasızca tekmelediğim, teneke kutu tangırdar Uyku mahmurluğu cam kıyısında Çakmak çakmak korkular geceye teslim Işık yanar bozulur sihir.
Eğilirim olduğum yere, heyecan diz boyu İri gözlüm tül arkası ressamın tuvalindeki kusursuz eser, Sarı zakkum dalında bir çaput Dilek sallanır. Serseri sevme lüksün yok, ayakların bassın yere! Yasakları kaldır. İltica etmiş duyguların, Yüreğinde devrim var. Esaretin zincirlerini çöz boynundan. Bir cesaret Mevsim geçişlerinde tıkanmasın sevdanın yolu, Sabahtan yeniden yüzleşirim kendimle. Sokak serserisi gibi severim özgürce, Ertelenmiş zamanların kıskacından çıkartıp düşlerimi, Vuslatı aceleye getirmeden, Hayallerimin koluna girip zula da bekler, Serseri gibi severim ben…
Baştan aşağı sen giyindim. Gömleğim çorabım, ayakkabım her parçam sendin, Özenle kapattım düğmelerimi, Hapsettim Sol yanımda gizli yüreğin Ben istemedikçe gidemezsin! Unuttun mu serseriyim! Ve sen tutuklusun bende…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sokak Serserisi Gibi Severim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sokak Serserisi Gibi Severim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baştan aşağı sen giyindim. Gömleğim çorabım, ayakkabım her parçam sendin, Özenle kapattım düğmelerimi, Hapsettim Sol yanımda gizli yüreğin Ben istemedikçe gidemezsin! Unuttun mu serseriyim! Ve sen tutuklusun bende…
Hoş geldin üstadım şiir dünyasına mükemmel bir şiir okudum Usta kalemi yüreği selamlıyorum Yürek sesin hiç susmasın _________________Saygılar
Farkında olup-olmadan yaşanması gereken ne çok şeyi daha sonraki bir zamana erteleyip duruyoruz.. Oysa bilmiyoruz ertelediklerimizi yapabilecek zamanımız ömrümüz var-kalmış mı diye? Sonra.. Hayatı ıskalarken elde kalansa kocaman keşke'ler pişmanlıklar...
Ve.. İnsan olmanın en özel-güzel duygusu olan sevgi; sevmek-sevda ertelenmeyip sahip çıkılmış, sevdanın hakkı verilerek yaşanmışlığı düşmüş kaleme.
Daim olsun sevdanız, yüreğiniz, kaleminiz.
'Şiir' okuttunuz teşekkürler 'Şair'.
Saygıyla...
sera. tarafından 6/26/2013 3:56:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Baştan aşağı sen giyindim. Gömleğim çorabım, ayakkabım her parçam sendin, Özenle kapattım düğmelerimi, Hapsettim Sol yanımda gizli yüreğin Ben istemedikçe gidemezsin! Unuttun mu serseriyim! Ve sen tutuklusun bende… Mustafa hocam çok güzel bir sevgi ve çok güzel bir şiir yüreğinize sağlık Hoş geldiniz selamlarımla