Bayrağımın yanında, göz yummam paçavraya Yaksalar bedenimi, küllerimden doğarım! Hem bırakmam işimi, acizse Ankara’ya İhanet edenleri ellerimle boğarım!
Suskunluğum sabrımdan; onun da sınırı var! Her imanlı yüreğin, şerefi, onuru var Şehâdet rütbesinde Yaradan’ın nûru var Ne hain gibi soysuz, ne de nankör zağarım!
İki yüzlü sanırdım; riyâkâr binbir sürat Sessiz kalıp, diyemem, "Böyleymiş mukadderât" "Söz konusu vatansa, gerisi teferruat" Mucize gerekirse, tekeden süt sağarım!
Kâh Yunus’ca yaşarım, ağlarım sessiz sessiz Kâh çağlarım, coşarım; ya da yanarım issiz Milletim kan kusarken, duramam lâkayt, hissiz Nisan yağmuru gibi gönüllere yağarım.
Pervasız haçlı gürûh, gösterse de dişini Kâbusa çeviririz alçakların düşünü! Arz olur niyâzımız, Rabbim bilir işini Avuç avuç duayı, önlerine yığarım!
Dudak bükmeyin öyle, bakıp zayıf cüsseme Şehadet düştüğünde, gör sen beni, hisseme Kefen derim saklarım, en güzel elbiseme Dost olana türabım; bir gönüle sığarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SÖZ KONUSU VATANSA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SÖZ KONUSU VATANSA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecit kardeşim konu Vatan, Bayrak olunca akan sular durur. Bu vatan sıradan bir kara parçası değil Şehitlerin kanıyla yoğrulmuş Miletimin kara bağrıdr.
Bu Bayraksa bu necip Miletimin kanıyla renklendirilmiş kefenidir her kim ki kutsallarıma kast ederse hiç geriye bakmadan yılanın kafasaını ezerim, Vatan Bayrak uğrunda kendimi feda ederim şehit olmak pahasına.
Bugüne dek iSLAM - VATAN - BAYRAK - BiRLiK - KARDESLiK - BARIS ve SOSYAL iCERiKLi siirler yazmaya calistim.
Üzen de oldu, üzülen de. KIRAN da oldu, KIRILAN da...
KIRILAN olsa da niyetim ve kastimin asla incitmek olmadigini insaf ve vicdan sahibi herkes Bilir.
Ülkemin kalkinmasi ve güclenmesinden rahatsiz olan mihraklarin varligindan ve gayretlerinden haberdâr iken, duyarsiz kalmayi kendime yakistiramadim. Son günlerde bu konu ile alâkali siirler yazdim, yazmaya calistim.
Bu siirlerimden ikisi siyasi nitelikli olarak degerlendirilerek silindi.
Site özel bir site, bense misafirim. Karara saygim var elbet. Ayni zamanda kalemime saygim geregi bundan önceki siirimin silinmesinden sonra bu sitede daha fazla kalamayacagim anlasildi.
Bunun da siyasi nitelikli bulunup silinme ihtimaline ragmen, bu son siirimle siz degerli dostlarima Veda etmek istedim.
Hiseden yüreğiniz yazan eliniz dert görmesin.
Selamlar gönderiyorum