(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babam Gibisin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babam Gibisin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Farkli bir acidan bakisti uc sevgiye, butunluk olarak. Satirlar asina oldu arada gelip giderken. Gonulden kutluyorum bu guzel eseri, yureginizi, duygularinizi Gulhun Hanim. Sevgimle..
Hem babamız hem anamız ömrümüzce sevdamız VATAN. Harika işlemişsiniz kutluyorum. Ayrıca seçki kuruluna teşekkürlerimi arz ediyorum bu harika güzelliği seçerek daha çok kitlelerle paylaştığı için. Selam ve saygılar
Burada doğdum burada yaşıyorum, Kalbimde vatan aşkını taşıyorum. İhanet şebekelerine şaşıyorum, Adın Vatan senin,babam gibisin. HakanKUIRTARAN Günün Şiirini ve Değerli Şairini Kutlarım...
Çocukluğumdan bu güne kadar okuduğum bir çok vatan şiirinden çok daha güzel. Vatan sevgisi gerçekten yürekten toplanan kelimelerle dile getirilmiş. Halk şiirinin özellikleri, bayrağın güzelliği, Osmanlı'yı hatırlatan tuğra, hepsi çok güzeldi ve bir bütünün parçalarını simgeliyordu. Duyguları tariflemek zor ama, sabahın erken saatinde, Hazar'ın rutubetinin tenimizi okşadığı bu karasal iklimin sıcağında, memleketten uzak yaşamanın verdiği hüzünle, bir başka güzel gözüktü şiir... Yüreklerimizden vatan sevgisi eksik olmasın diliyorum. Tebrik ediyorum. Yorumlamada geç kaldığımız için de özür diliyoruz.
Namerde anında tokat vurursun, Adın vatan senin, babam gibisin,,,,,,,,,,,,,,,,tebrikler sevgilerimle,,,,,,,,,,,vatan için yazılan mısralar daha bir efeleniyor dizlerini yere vururken asilce,,,,,,,,,,,,,,
tek kelime ile mükemmel ötesi bir eserdi dost sayfasında okuduğum şiirin güzelliği seçki kurulunun da gözünden kaçamamış ve şiir hak ettiği makama alnının akı ile kurulmuş.
kutlarım sevgili arkadaşım tebriklerimi ve bir demet de kırmızı gül bıraktım şiirin ayak ucuna.
Vatan her şeysen üstündür sevgiki arkadaşım vatansız insanın ne huzuru ne durağı olur. candan tebrik ediyorum ata sevgisi ile eş tutulan mükemmel dizelerini ,yetkin kalemini başarılarını bitimsiz olsun selam sevgilerimle.
Dost şairime karşı mahcup oldum şimdi. Şiiri güne düşmüş haberim bile olmamış. Hata benim diyeceğim ama izinden de yeni döndüm. Bir de kısa da sürse ciddi bir rahatsızlık atlattım derken, durumu üstadımın gönül enginliğine bırakıyorum.
Güne layık şiirler yazan kalemin daim olsun, kaim olsun. Tebrikler.
Şiiri hararetle okurken güne ne çok yakışır diye düşünürüken, şiiri bitirdiğimde günün şiiri seçildiğini göğsündeki çifte nişandan anladığımda kendi şaşkın halime çok güldüm ama böylesi hoş dizelerin güne gelmesi aldığım hazzı kat kat arttırdı. yerine yakışan hoş dizelerin şairini kutladım. saygı ve selam ile...
Fazlası ile buruk bir gün. :(( Atan, baban, bir de vatan; en yüce duyguları barındırır beşeriyette.. Olmazsa olmazdır, yoklukları insana ölumden beterdir. Hepimiz faniyiz, gelir göceriz; vatan sağ olmazsa biz de hiçiz... Vatan sağolsun, Türkiye bayragımız dalgalanarak varolsun.
Cok guzeldi, duyguları coşku ile şahlandıran bir şiirdi. Emeğine yüreğine sağlık.
Günün eserini kutlarım. Şiire, şaire sevgim -sonsuz- saygımla...
Neşe CÖMERT tarafından 6/16/2013 10:44:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hem babama burukum bugün. hem vatanıma yapılanlara. Hem babadan öksüzüm bugün. hem vatanıma hüznüm. Bağrı yanan evlat gibi haykırmak istiyorum şiirdeki dizelerde olduğu gibi. Yıllardır üşüyorum baba kucağına hasretle. Ayyuka çıkınca acılarımın bedenime yansıması. bir piyerloti tepesinden kuş bakışı bakarım İStanbula melhem olur yarama tıpkı babam gibi... Sonra yanık türkü olur acım nağme nağme. Olmadı yetmedi birde şiir olurum yangınlı kelimelerden oluşan. Türküm bitince öksüzlüğümü unutmuşumdur. Sonra tekrar gözün karşı sahildeki Ayyıldızlı bayrağa takılır. O zamanda hüzünlerim bitmiştir. dalga dalga olurum duaya kalkar ellerim. ne mutlu ki ben Türküm diye. Güncel yazınız için yürekten tebrikler. duygunuza sağlık efendim.
Ne güzel.Babam Gibisin.Uyumadım gece sabaha kadar ,eser moral verdi.Binlerce teşekkürler emeklerinize.Kutluyorum ,sevgilerimi sunuyorum değerli şair'eme ...
Güzel bir yürekten milli hislerle kaleme alınmış duygu dolu bir şiir. Güne seçilen şiiri yazan kalemi seçen seçki kurulunu yürekten kutladım. Gülhun hanım muhabbetler diliyorum.
Öylesine gezinirken sayfana uğrayayım dedim; bayrak, vatan, baba, Türk, Türkiye senteziyle şahlanan duygulara şahit oldum. Senin bu kavramlara verdiğin değer aşikar zaten; ama ülkemin şu günlerinde daha bir anlam yüceliği taşıyor bu çalışna ve sadece sözcük olmaktan, sadece şiir olmaktan çıkıp, yüreklerin ortak sesi oluyor doğrusu.
Şiir yayınlandığı için artık yapacak bir şey yok; ama bilesin ki sana kızgınım. Madem bayrak diyecektin, vatan diyecektin, Türkiye diyecektin; o halde neden bana mesajla ya da başka türlü ulaşarak "Hadi seslendir" demedin? Bu şiire ses olmayıp hangi şiire ses olacak ki seslendirme yapıyorum diyen bizler? Hiç "Söz savunmanın" deme! Kızgınım sana...
Şiirin tekniğine zaten sözüm olamaz. Hecede hatasız yazan, tekniğe hakim şairlerden birisin.
Tatlı kızgınlığım ve en yürekten kocaman tebriklerimle nice şiirlere diyorum...
Vatan sevgisi imandandir inanışımızda. Zira vatanı olmayan topluluklar islamın bes şartından ancak kelime-i tevhidi yerine getirebilirler. Ne cuma namazı sorulur onlardan, ne zekat, ne hac, ne oruç ne de cemaatle namaz. Vatan sevgisi bu yüzden imandandir.
Bir insan topluluğunu ulus yapan üç unsurdan bir tanesi vatan, bir digeri anlasabildikleri dil ve son olarak ta bunların istikbalde ulku birliği yani bir arada yasama arzularidir.
Bu Enfes siir için yurekten kutluyorum. Kaleminiz KAVİ olsun efendim. Saygımla,
Vatan, Bayrak ve baba üç önemli olguyu böylesine naif ve nefis biçimde şiirleştimeniz ortaya harika ve çok anlamlı bir eser çıkarmış...Teşekürler kaleminize... Selam ve saygılar...
Gülhun hanım ah can şairem baba deyince akan sular durur da ....vatan ve baba sevgisini öyle güzel birleştirmiş ki kalem... hece şiirinin taçsız kraliçesisin ve bu sayfaya gelirken tüm ezberlerimi bozarak geliyorum biliyorum ki yine kusursuz ve mükemmel bir şiir bizi bekliyor... kutluyorum kalemini sevgilerle kal
kurban olurum bitanem senin vatan diye atan güzel yüreğine ablam dilerin yüreğin kalemin susmasın hep çağlasın meleğim ablasının biriciği sizler olduğunuz sürece bu vatan hep böyle yüce kalacak baba demek arkamızda koca yıkılmaz bir dağ sende güzel yüreğini yüce vatanımıza dayamışsın tıpkı baba gibi meleğim seni vatan aşkı ile dolu yüreğinden kocaman öpüyorum ablam can tanem
Vatan bu. Gahi ana, gahi baba. Ne zaman dara düşsek sığındığım yegane kucak Öyle duygulu işlenmiş ki dizelere. Çok güzeldi Ben şahsen güne bekliyorum bu güzel yürek sesini Dilerim yanılmam. Alkışlar dost yüreğine
Dağın, taşın, kurdun, kuşun yücedir, Her şeyi sorarız halın nicedir, Bayrağın, toprağın bize ecedir, Adın vatan senin, babam gibisin.
kalemine yüreğine sağlık sevgili arkadaşım harika olmuş baştan sona okudukça haz aldım güzel yüreğini kutluyorum kalemin daim olsun Vatan dedinmş bizde her şeh orda durur.Vatan candır canandır yardır sevdadrı kısacası tarifi imkasınz bir sevdadır kelimeler telefuz bile edemez.kutluyorum sevgilerle Allaha a emanet
Yüreğe, emeğe, kaleme, kelama selam olsun
En derin saygılarımla hanımefendi...
levent taner tarafından 10/24/2016 5:11:32 PM zamanında düzenlenmiştir.