İbâre :: Bir düşünceyi anlatan bir veya birkaç cümlelik söz İâre :: Eğreti, ödünç Hâre :: Bazı nesne, canlı, göz vb.nde dalgalanır gibi görünen parlak çizgiler Fevvâre :: Fıskiye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muştular şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muştular şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen,ki kokunu alıp gittin yatağımdan !!!... Anlamsızlaştı dünyam, her bir şey oldu yalan, Sen varken her şeyim tamam,yoksun ya benim kaybolan Ne yapayım çârelerim bitmiş,sevdan yalan Yanmışım narınla ateş ben külüm ise sen .. Bana gül diyorsun,neyime güleyim... Getir artık içeyim ecel şerbetini elinden... Gözlerine bakarak,ta ölüp gideyim senden ... Gündüz kelebeğim ... ..................................................yoruma değer bulduğum paylaşımın sahibini kutlarım........
ağam seçimlere daha var... ak parti oyları giderek kemikleştirdi. bu kemikleşmeye muhalefetin payı yüzde 100. adamlar biliyor ve görüyor sandıkta tayyibi yıkamayacaklarını.... şimdiye kadar muhalefetin öne sürdüğü herşey fos çıktı.. onu bunu bilmem de bu ülkede hukuk varsa chp'ye kapatma davası açması için yeteri kadar renkli görsel ve yazısal belge var...
chp'nin türk basınını almadan yurt dışına bağlı basına birifing vermesi zaten herşeyi özetliyor... chp halktan ümidini kesti artık bu son olaylardan sonra.. ya sarosun kucağına atacak kendini ya da turhan çömez ve bedreddin dalan gibi ülkeyi terk edecek...
valla ağam ben senin kadar serin kanlı değilim... senin kadar da seçim ve olay görmedim ama az çok okudum sayılır...
iş sineye millete kaldı mı ne koç'un ne sabancı'nın ne de chp'nin bu ülkede yatacak yeri yok...
neyse ben domateslerimle konuşayım biraz:)) saksı düşmesin birilerinin başına..
dostum onların ne kadar çırpınması bana yarar bu saatten sonra ve artık birdaha da deneyemez hale gelirler bırakınız efendim ellerinden gelenleri ardlarına koymasınlar
ki yarın öğrenciler sınava girecekler yahu vay anasını sayın seyirciler
şunu oldukca açık ve net diyebilirim ki
tayyip tekrar nasıl aday olacakta olacak :)))
işte böyle olur ki bir oyundan geri çıkıp dönüp bakınız bunlar aKP YE YARIYOR MU YARAMIYOR MU strateji uzmanı olarajk rahatlıkla yüzde 8 ila 10 oranında oyunu artırır akp....
dostum bunu anlıyabilmeniz için taksimden yeni dönmüş olmanız lazım :))
yani gaz yutmuş olmanız lazım açıkcası aklım yazıyor bende haa de ayrı olacaktı bakınız gelişme var :) kaleme indiriyorum size yemin benim bile aklım almıyor bazen ister inanınız ister inanmayınız eskiden daha çok sadece yazı gibiydi sonradan bunlar şiire döndü erol uraz beyin telkinleriyle :)))
yoksa şair olmuşum olmamışım hiç umurum değil:)) saygımla dostum...
Koysalar bedenimi adil olan mizana Tartılacak bir aşk var bir de yalnız yüreğim. Sözümüz çok geliyor, içip içip sızana Ünsüzden selam olsun, yoksul gibi yazana...
kendine şair diyenler okusun derim
enfesti
selamlarımla