(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yangın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yangın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Resimde, şiir de gelip geçen bizlerin nasıl geçtiğimize güzel bir örnek...Usta kaleminiz,yüreğiniz var olsun hocam seçkiye değerdi yürek sesi tebrikler..Çok saygılar efendim..
Şiirin, sözlerin ahengi bir başka sarıyor insanı, manası bir başka... Öyle, böyle değil... kolay hiç değil şiirde anlatılan.. zor ve nefis bir anlatımdı... Mana içinde mana sunuyordu üstadım... Dünyayı, dünyadakileri ve ötesini gözlerimizin önüne serer gibi hem de... Teşekkürler kaleminize üstadım... Selam ve saygılar...
Para... Diyorlar ki o huzur getirmez, hatta olanı da götürür. Olsun diyorum bazen, bir de öyle sınasın sınayacak olan beni... sonra şükür için mazeret, hatta yetirince de delil topluyor insan, amaaan boşver demek için. Ki demesem ne olacaksa. O neyse de yıllar... Onlar paralı da çalışıyor parasızken de hep alahimde faliyettler ya yine de ölüm adil diyorum ustam. Cüzdana bakmadan gelip kuruluyor başköşeye, hakkaniyetle. Bu da mı avuntu bilmem.
Şiiriniz söyletti, ben dedim. Günahsa o da ortak olsun, cuma cuma :)
Tebriğim , saygımla gönlü zengin ustama. Kaleminize beğenim, dost selam ve saygım ile.
Misafir geldik ama ciledeyiz hayatin icinde. Oysa biz misafirimizi hic cileye sokmayiz. Alacagimiz var galiba sual edene onu sikayet edersek.. Gonulden kutladim bu guzel siiri ve sizi. Selam saygi ile.
üstadım sayfanızda yine mana deryası güzel bir manzum eser. yaşanan bir ömrün sorgulanması var desem şiirin özünde yanılmış olmam herhalde. kaleminiz daim olsun.
Bak arkadaş dinle yak bir sigara Beni de tutuştur gözüm pek, kara Arayan soran yok cebim fukarâ Borç şekerpâresi çektiğim çile . Gün sabaha döndü tan’ım da sarhoş Gûyâ haliyle sultanım da sarhoş Basmaz, sıkıntı anım da sarhoş Dünyâ seyyâresi çektiğim çile . Şu kıskanç yılların yarası sarık Teneşir başında imamda sarık Oluk oluk akan ömrü kısarık Ölüm imâresi çektiğim çile . Örnek bir şiir tebrik ediyorum keyifle okudum selamlar.......
MANA DOLU DİZELER ÜSTADIM. HAYAT NE YAPALIM HER TÜRLÜ SIKINTISIYLA BİZİM VE DE YAŞAYIP GİDİYORUZ İŞTE CEBİMİZDEKİ PARALARIMIZ YETMESE DE... SAYGILARIMLA...
Mekkeden Medineden ve Rasulullahdan sizlere gönül dolusu Selam getirdim
yorumunuzda o beldeleri arzu ettiğinizi yazmışınız inşaallah sizde gidersiniz
Rabbim herkese nasip etsin .Selam ve dualarımla A.E.O