Umarsız sevgiler şimdi çok uzaklarda Ben hep böyle olurum Acıtır içimi tomurcuk güller her baharda Ben hiç tutkulu aşklar yaşamadım Hasret çekmedim hiç acılara Bütün yıkıntılarım benim Hep sonbaharlarda....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONBAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONBAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yağmurdan kaçanlara inat, doluya koşar gibi ince ve derin bir mana gölü dizeler... kısalığında hazzı damakta bıraktı, uzun uzadıya ıslanmak vardı hüznün yağmurunda...
Bayramınızı en içten,en arık,en sıcak duygularımla kutlar, Yaşanılmaya değer tüm güzelliklerin ve mutlulukların bir bayram sevinci içerisinde geçmesini temenni ederim. İYİKİ VARSINIZ İYİKİ YAZIYORSUNUZ
YÜREĞİ ACITAN TOMURCUK GÜLLER YENİ BİR DOĞUMUN SANCISI.. VE SONBAHARDA DÖKÜLECEYİNİ BİLE BİLE FİLİZLENİR AŞKLAR BİZDE AMA ERDEM HER ZAMAN YEDEK BİR MEVSİMİ YARATMAKTA GİZLİ ADI BEŞİNCİ MEVSİM OLAN İÇİNDE DÖRT MEVSİMİ DE BARINDIRAN TEBRİK EDERİM ŞAİR
''Bütün yıkıntılarım benim Hep sonbaharlarda....''
Umarsız sevgiler şimdi çok uzaklarda Ben hep böyle olurum Acıtır içimi tomurcuk güller her baharda Ben hiç tutkulu aşklar yaşamadım Hasret çekmedim hiç acılara Bütün yıkıntılarım benim Hep sonbaharlarda....
Bu duygu fırtınası ne böyle ? Az hüzünlüydün bir kez daha boğuldum acının renginde.
Umarsız sevgiler şimdi çok uzaklarda Ben hep böyle olurum Acıtır içimi tomurcuk güller her baharda Ben hiç tutkulu aşklar yaşamadım Hasret çekmedim hiç acılara Bütün yıkıntılarım benim Hep sonbaharlarda....
yüreğinize...kaleminize sağlık... Tebrik ve selam ile... Şiirle kalın... (sanki yazı rengi beyaz olsaydı daha estetik olurdu """bilginize""") saygılarımla...
Sonbaharı neden çeker bu yürek bilinmez, hep sonbaharın izlerini taşıyor duygularımızın genelde, sonbaharda bir başka dile geliyor duygular, işte öyle dedirtecek bir şiir daha. Duygu ve hüzünlerin merkezine alıp bıraktı gözyaşları ile bizi, tebrikler.
Halis AKDAĞ
Oz-An