(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dil-efgâr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dil-efgâr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir başlarken ben kelimesi kapalı hece lakin Me fâ i lün kalıbına göre açık hece olması gerekti, şapkalı harfler kapalı hecedir bundan mütevellit Fe î lâ tün kalıbıyla yazılan yerlerde de hata var.Saygılarımla
AKLÎ tarafından 6/18/2013 5:34:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben aşkı... Ben kelimesini tek başına düşünmeyin lütfen, Be-naş-kı ... şeklinde olması normaldir aruzda, diğer şapkalı harflerin kullanıldığı yerlerde de aynı durum söz konusu.
Ben de şiirinizde bir yıkılmışlık, bir keder, heba olmuş bir yaşam gördüm. __Üzgünüm Leyla__ diyen bir yürek vardı mısralara sıkışmış hezeyanlarda. Soluğu tıkanmış koşucu gibi hissettiriyordu şiir kendini insana, mısralarda gezinmek hüzünlüydü. Çok güzel olduğunu söylemeliyim bu arada; ama, burgu misali acı veriyordu yüreğine insanın. Yinede artıları teknik açıdan çoktu, diye özetleyebilirim. Kutluyorum Sayın URAZ usta kaleminizi. İyi dileklerimle, esen kalınız.
o kadar güzeldi ki..şaka yapıyor yok-sul..bakmayın yok sul olduğuna o da iyi bir hececi, lakin ben değilim..çok istiyorum..ancak bu şekilde bir tad bulmak istiyorum şiirlerimde..hep aynı teraneler var..tekerlemeler aynı..ruh aynı ama bu şiirin ruhu geçmişe götürdü beni