(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam her türlü sıkıntısına rağmen devam ediyor bir tarafta ölüm diğer tarafta yaşam. Yaşamı anlamlı kılan ise yaşanılanlar iyisiyle kötüsüyle. Çok güzel bir şiirdi Tebrikler saygılar
Üçyüzaltmış metre yerin altında, Bir hapishane hücresini andıran izbe karanlıklarda, Her an acaba diyerek, Korkuyla karışık hissettiğin, ...........................ölümün soğuk yüzünde, Bırak solmayı, Düşüncemi kalır insanda be gülüm... AH BE ÇINAR ABİMMM...NE GÜZEL ANLATMIŞSIN BENDE BİR MADENCİYİM FAKAT YER ALTI NE DEMEK ONU ORDA ÇALIŞANDAN BAŞKASI BİLEMEZ BİR KERE İNDİM ÇELTEK DE O ANI ŞU AN YAŞADIM KORKU ÜRPERTİİ BEŞ ON DK OLSA DÜŞÜNÜN YILLARCA ORDA ÇALIŞANLARI? YÜREĞİNE SAĞLIK ABİM HARİKAYDI SAYGILARIMLA
bazıları nede kolay kazanıyor parayı... küçücük tünellere sıkışmış çıkmamak için direnen canlara inat har vurup harman savuruyorlar kolayca kazanılanları... madalyonun öbür yüzünü görmek ve göstermekte size düşmüş sevgili çınar bize de okuyup yanmak onlar adına...çok güzeldi yine dizeleriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
zaten düşününce olmuyor yürek te lazım... ve o yürek son nefese kadar solmuyor hayat soluyor... soluyor...soluyor... yıllar sonra gene soluyor...soluyor... sevgi ve saygılarımla...
Korkuyla karışık hissettiğin, ...........................ölümün soğuk yüzünde, Bırak solmayı, Düşüncemi kalır insanda be gülüm... Buz gibi çarpıveriyor insanın suratına bu dizeler. Ne canlar gidiyor o madenlerin arasında, ne yuvalar başsız kalıyor, inanın hissettim ve donuverdim. Umarım kimse yaşamaz arık o ölümün soğuk yüzünü göçüklerde. Sevgiyle...
Şiirinizde dile getidiğiniz, Masmavi bulutlara hasret güneri yıllarca yaşamış, o rutubetli havada kuşların kanat çırpmalarını hayal ederek, emekli olmayı göremeden canlı canlı göçükler altında toprağa gömülen insanlar aklıma geldi.
Ellerinde kazmayla, maden mi kazdılar, yoksa kendi mezarlarını mı?
Selam olsun tüm madencilere. Kutlarım yüreğinizi, Hüseyin Gazi.
tabi ki bunlarda mesleğinizin cilveleri üstad...gören yüreğiniz ne güzel de işlemiş ilmek ilmek...kalemine sağlık..."ve selam olsun tüm maden işçilerine"...
bir tarafta ölüm
diğer tarafta yaşam.
Yaşamı anlamlı kılan ise yaşanılanlar iyisiyle kötüsüyle.
Çok güzel bir şiirdi
Tebrikler saygılar