(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle sevdalar vardır ki, Bir idam mahkümunun yaşamını sonlandıracak, Boynuna dolanmış yağlı bir ilmek gibi. Tutkuya,özgürlüğe aşık sevdalardır beklediğim
Şairlerin sevdası işte böyle sıradışı, ulaşılmaz, kutsal olur. Yüreğince sevdalara koşmayı sürdür sevgili şair... Sevgilerimle...
Öyle sevdalar vardır, hece hece ördürür bakışların büyüsünü, kalame sığdırtmaya çalışır, sığmaz oysa, her ne kadar en güzel biçimde aktarmış olsanız da...Bahar gözlüm, oldu bitti çok severim tabiri. Yüreğinize dolsun o baharlar. Kutladım yürekten. Sevgiyle...
sevdanın her türlüsü var ama siznle olan en güzeli olsun...çok güzeldi yine şiiriniz zevkle okudum teşekküreler paylaşımınıza...saygı ve sevgiyle kalın...
herhalde popüler kültürün bize tv. programlarında direttiği sevdalar"Bir çengelli iğne misali yüreğine tutturulmuş, Her an kopacakmış gibi.. böyle sevgiler....yüreğine sağlık üstad çok enfes bir şiir olmuş...
Bir meltem gibi yüreğini yalar geçer.
Öyle sevgiler vardır ki,
Sağanak olur iliklerine kadar işler.
Sevgili Çınar Kardeşim yine güzel bir çalşma, harika bir şiir...
Yüreginize sağlık, başarınız daim olsun...
Tebrikler...