Yaşanmışlığın resmi Çerçevesinde solgun Yürekler yorgun Zaman durgun Bir mola verirken hayata Oysa hayat içimizde...
Yağan yağmur damlaları ile Ürperten rüzgar Sessizleşen sokaklar Gri bulutlar gökyüzünde Dalga dalga hüzün atakları Yayılıyor içimize...
Ama ile başlayan kelimeler Keşkelerle biten cümleler Uzayan geceler Akıllarda kalan özlemler An ve an düşünürken Hep bir yarım kalmışlık duygusu Hesaplaşma zamanı ince ince...
İsyankar bir duygu,can yakan Sorgulama seansı yürek burkan Dokunur yüreğime sensizlik Her adımında sessizlik, kimsesizlik Her satırında hüzün, keder Alev alev tutuşur hatıralar benliğinde Bir hayalin peşinde Geçer mi bu günler düşünde?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dokunur yüreğime sensizlik.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dokunur yüreğime sensizlik.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama ile başlayan kelimeler Keşkelerle biten cümleler Uzayan geceler Akıllarda kalan özlemler An ve an düşünürken Hep bir yarım kalmışlık duygusu Hesaplaşma zamanı ince ince...
Keşkelerle biten cümleler
Uzayan geceler
Akıllarda kalan özlemler
An ve an düşünürken
Hep bir yarım kalmışlık duygusu
Hesaplaşma zamanı ince ince...
yüreğinize sağlık olsun sevay hanım..