çıplak ayaklarımı öpen sokaklara sorun nasıl kaybolduğumu
.....
elimin yüzümün kirine bak- -mayın tarlalarında bıraktım kollarımı ne çok tanrısız tanrı gördüm güney çöllerinde kulakları midasın -kin- den s-ağır kuyrukları iblisin kuyruğundan uzun çöl tilkisine benzeyen bedenleri ruhsuzdu
üfledikleri her ocak küle dokundukları her can taşa...
gök ve yer şahidim hatta duvarlar, yer minderleri,yarım kalan kitaplar... siz bilmezsiniz depdebeli hüzünleri, deruni acıları sümüklü böceklerden daha ıslak yüzümün nasıl küflendiğini gün her aksırdığında çaresizlik halkasının nasıl boynumdan geçtiğini
s o r ma yın- yırtık eteklerimin sökükleri takılırken bacaklarıma ah! utanan yüzümü
üç beş karga gakladıkça... karanlığın halay çektiği duvarlara ölüm yükselir aylar uzadıkça hayallerimse hep cüce...
-k a l ı r d ı-
....
mucize- diye bir şey duydunuz mu ? yılda bir kez cehennemden cennete bir yol uzar sağınızdan melekler solunuzdan zebaniler çekiştirir arkanızda tam tekmil yılanlar ordusu...
şükürler... geçtim o yoldan artık her gün batımında rüzgâra karşı dem tutuyorum huzura....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UÇURUM Y-ARASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UÇURUM Y-ARASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sağınızdan melekler solunuzdan zebaniler çekiştirir arkanızda tam tekmil yılanlar ordusu... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,çok güzel şiirle başbaşaydım bir hafta sonu,,sevgilerimle,,
mucize- diye bir şey duydunuz mu ? yılda bir kez cehennemden cennete bir yol uzar sağınızdan melekler solunuzdan zebaniler çekiştirir arkanızda tam tekmil yılanlar ordusu...
şükürler... geçtim o yoldan artık her gün batımında rüzgâra karşı dem tutuyorum huzura....
Harika anlatımdı severek okudum Yüreğin kalemin var olsun Saygılar...........
o r ma yın- yırtık eteklerimin sökükleri takılırken ayaklarıma ah! utanan yüzümü
üç beş karga gakladıkça... karanlığın halay çektiği duvarlara ölüm yükselir aylar uzadıkça hayallerimse hep cüce ...
-k a l ı r d ı- İçinizde güzellikleri taşıyorsanız kırılsanız da,üzülseniz de yüreğiniz hep bahar kalacaktır tüm kargalara inat...Yürek sesiniz susmasın saygılarımla efendim..