(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İBLİS VE KIRINTILARI 1 (TUNDRA)... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İBLİS VE KIRINTILARI 1 (TUNDRA)... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarıom Sinem çok güzeldi şiir. Sokaklarımız zamane şeytanlarıyla dolu. Ne oldu, nasıl da toplumsal insan propfili bu denli bozuldu. İnsanı diyojen örmeği fenerle mi arayacak bundan böyle insanlar. Evet çok insanca, toplumsal davranan özürlülerimiz var tabii. Sana ne mutlu farkında olmuşsun, güzel şiirine konu yapmış, çok da güzel bir emek ürünü çıkarmışsın ortaya. Yalnız bu değil, başka çalışmalarınızda da görüyorum bu güzel ve düzeyli duyarlığı. Hep böyle ol, böyle kal ve daha da kendini geliştireceğinden eminim.
Esenlik ve mutluluyk dileklerimle kutluyorum özenli emek ürünü çalışmalarınızdan dolayı sizi, Sinem Özaşgın. Kemal Polat
kempol tarafından 5/23/2013 11:41:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sana bir abla tavsiyesi Kırılmak yok ama Senin yasina uygun değil bu kasvetli şiirler Birak iblislerle yasi kemale ermiş bir ayağı çukurdakiler ugrassin:)
Sana civildamak yaraşır Haa başarılı değil misin bu tarzda Yasindan beklenmeyecek derecede hem de Boşver Şeytanı iblisi