Ne çakıl taşı, ne de midye topla sahilde Papatyalı elbiseni de giyme Saçlarını belik de yapma Gözlerine sürme çekme Oturduğumuz o bankta oturup İskeleye gelip giden vapurları da seyretme Martılara simit de atma
Sadece o şarkımızı dinle Kanayana kadar ısır dudaklarını Kanayana kadar ısır dudaklarını sevgilim... ... Uzakta olsa da sevilen... Sevenin şah damarındadır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üst taraf zata mahsus... Muhatabı yorumlasın.. :) Amma finalde bir cümle var ki.... Zaten beni bir cümle ya da kelime etkiler..Etkiler ve beni derin düşüncelere taşır..
"Uzakta olsa da sevilen... Sevenin şah damarındadır." İşte bu cümle....
Hemen bir âyet-i Kerîme geldi aklıma.. "Ben size şah damarınızdan daha yakınım.." diye.. Şah damarından yakın olana "uzaktasın" denir mi? Amma, burada teşbih var elbette.. Ben bu ayete atıfta bulunarak, sevilenin şah damarı kadar yakında olduğunu düşündüm ve hak verdim..
yine dağ zirvelerinde beslenip can bulmuş dizeler yine kimse yok mu sesine ses veren bir şarkı ile içlenmiş iç dökmük heceler zerrece zirvede bak yayın listesine bir şarkı daha aldık şiiradaşım:))))) tebriklerim en çoğundan selam ve saygımla...
« Boğulmuyorsam eğer bil ki nefesindendir. » Lois Aragon
o kadar anlam yüklü li Aragon'un sözü...sizi kutluyorum...
Dudaklarını arzuluyorum Duru su gibi içime akan Islaklığını… ....
bu dizelerde "dudaklarını arzuluyorum" dıye baslıyor ve bırden şiirin başlangıcındaki duygusal anlam değişime uğruyor, hemen alt satırda ıse öyle güzel yumusuyorkı anlatım ve ılk satırdakı erotik anlam romantıklesıyor... çok başarılı bır sunum...
şiirin girişinden itibaren olumlu esen bır hava var ..şair sevgılıyı istiyor, özlüyor ve cagrısım yapıyor, sona dogru bırden olumsuz "yapma, gelme" gibi şiirdeki hareketı, akışı döndürüp siteme çeviriyor ve yine geçişlerde yaşanan yumuşaklıklar sayesınde sonunda yaşanan yien olumlu sesleniş sitem dolu özlem dolu sözcükler şiire güzellık katıyor ..bence bir şiirde geçişlerin yumusak yapılması şiire heyecan katıyor ve güzellik katıyor..
bütünü ile güzel bir şiir okuttunuz bana, hem de şiirin yazıldığı gün benım için önemli bir gün tesekkur edıyorum...çok güzel bir hediye...
ellerinize sağlık şairim...okumayı özlemişim seni...
Ne çakıl taşı, ne de midye topla sahilde Papatyalı elbiseni de giyme Saçlarını belik de yapma Gözlerine sürme çekme Oturduğumuz o bankta oturup İskeleye gelip giden vapurları da seyretme Martılara simit de atma
o bu dediklerini yapmasada değişmiycek senin zihninde ki resmi..:)hep giyecek o elbisesini,hep gözlerine çekecek sürmesini...ve o şarkıyı ondan çok hep sen dinliyceksin...hasret kokan,hüzünlü,sitemli mısralardı..güzeldi ..tebrikler efendim...
offffffff offfffffffffff demekten EGE de dağ bıraktırmadınız :(((((( harika dizeler daha ne dene bilir bilemiyorum galiba susma anı bu olsa gerek şiiri tekrar okumak ve aynı lezzette iken tebrikler kaleme...
Ne çakıl taşı, ne de midye topla sahilde Papatyalı elbiseni de giyme Saçlarını belik de yapma Gözlerine sürme çekme Oturduğumuz o bankta oturup İskeleye gelip giden vapurları da seyretme Martılara simit de atma
Sadece o şarkımızı dinle Kanayana kadar ısır dudaklarını Kanayana kadar ısır dudaklarını sevgilim... ... Uzakta olsa da sevilen... Sevenin şah damarındadır.
güzel bir şiir okudum finali noktayı koymuş zaten sevilen sevenin şahdamarındadır diye el hak doğru bir tesbit yüreğinize sağlık selamlarımla
yine pazar gelecek ve yine çanların acı çığlıkları nerede olduğumuzu hatırlatacak yine düşler yarım yamalak ve yine hayaller yırtılacak kulaklara işkence, umutlara zincir olur mu hiç.. ki.. onlar zaten katlanır hedeflenmişken dağların ıslık sesli özlemine.