gecenin buz soluğunda ürpertilerim titrerken cılız kalmış mum ışığım, "vakit dar" diyor derinden bir ses, dökülüyor yüreğimden beklentilerim...
ışığın ömrü loş gecelere kadarsa, zifiri gözlerinde gördüğünde gönlüm eririm buz misali aşkının sıcağında, ne zaman kucaklayıp sarsan beni, ürpertilerim gelir inler titrerim avuçlarına dökülür tenimden terim...
sevdamıza derinden ağıtlar söylenir aydınlığı doğan günün odamıza konuk, türkü kokar dökülür çoşku dudağından geceye gebe gün gelmiştir beklerim sancısız doğumlar erken olsa derim...
doyumsuzluğunda seninle bütün olmanın, ürpetisi gelir derinime ansız amansız, sevişiriz sonra zifirinde gözlerinin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ürperti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ürperti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim biricik ustam "bak güneş yüzlüm çekik gözlüm ufuk hattında kaybolan kızıl güneşi izle o senle seyrettiğimiz mavi tuvaldeki çizilmiş bulutlardaki ahengi hisset ve oralardan hala seni sevdiğimi söylediğimi ve tüm zamanlara inat sana sevgimin ölümsüzlüğümü hatırla ve üzülme güneş yüzlüm "demişti.Hayatla anlaşmasını kaybedeceğini bile bile .... :(
Kendimi çok yorgun hissettiğim bu sabahın sonunda onun bu sözleri ile can buluyorum .
Sevgili Kiraz Çiçeğim sen bilirsin ben herhangi bir şiiri okuduğumda inat bir tavırla aykırı yorum yaparım . Yine sana denk geldi görüyorsun. Şiirinde ve bu duyguyu veren yreğinde huzur buldum her an var ol . Sevgilerimle ve tam puan.
Okyanus bakışlarımda durulurum o an İşte bu sebeple aşkım ben her zaman Seni ben yanımdayken bile özlerim Sanki bakışlarında durulurum olacak gibi geldi bana .Yanlış yorumlamıl olabilim şiiri. Beğendim şiinizi ..sağlıcakla kalınız...