(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA SENFONİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA SENFONİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrik... belli ki, kırık bir vedadan arta kalan ve hüzün'ün koyusunda dile gelen dizeler ... yüreğine dert görmesin. mükemmel şiir'e saygılar ve tam puan...
ben giderken... yağmur son damlasındaydı, son kez düşüşteydii kar tanesi yüzüne, okşuyor sandığın rüzgar son dokunuşundaydı yare sen bilemedin, ben giderken denizlerin çekiliyordu kıyılarından, dağlar yıkılıyordu, derin fay hatları kırılıyor, yüreğin parça parça ayrılıyordu... kan damlıyordu bakışının gizli yanından... sen bilmiyordun...
aman yanlış okumuşum ben giderkeni...eyvahhh:(( gidiyorum anlamışım...okumuşum yani... ya aslında öyle demek istememişimdir ben... gitmenizi ister miyim.?? tabi ki hayır...::)) kalın...hep kalın..ki sizi okuma zevkinden alı koymayın bizi... tekrar saygılarımla...
dellysedat tarafından 12/14/2007 6:20:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
kaval çığlık melerken oyalar kuzuları
tebrikler asimaralım sevgiler