(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzünmü aşk / Aşk mı hüzün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzünmü aşk / Aşk mı hüzün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence ikiz kardeş..Hüzünsüz aşk , Aşksız hüzün olmaz.. Ne kadar doğru olur bilmiyorum ama biberde acı olmasına rağmen onsuz olmuyor. Demekki dünyada her şey yerli yerinde.. Kutluyorum yüreğinizi..Tebrikler.. Sevgiyle kalın...*
Hüznü yaşayacak bir çocuğu düşünelim. Onun sevdiği vardır. Anası babası kardeşi vs. Birisini kaybettiğinde hüznü yaşayacaktır. Bulduğundaysa doya doya sevgisini Elinde küçük bir tohumdur Toprağa gömersin çiçek olur aşk Aşk sevgidir... Yaşamaktır. Yaşatmaktır.
Sen yaşamana bak. aşk hep senin yanındadır. Ağır hüznüde vardır tabi... Biraz uzun oldu kusura bakma.
Sanırım iç içedir bunlar.Aşkın olduğu yerde bir tatlı hüzün bulunuyor genelde. Fakat şiir fevkalade güzeldi.Kompozisyona zaten diyecek yok.Becerikli ellerin marifeti.Kutlarım.
Değerli dost,Aşk!ı yaşamasını yaşatmasını bilmeyen gönüller ne yazık ki bu güzel duyguyu çile,hüzün haline getiriyor gibi düşünenlerdenim.Yaşanası bu güzel duyguyu neden kendimize çile dert ediyoruz da,bu güzelliği yaşamaya bakmıyoruz.Galiba bizler beceremiyoruz bu aşkı yaşamayı.Aşk eski ama hala yepyeni kalabilen çok güzel bir duygu,bazen mezar kadar kıskanç,ölüm kadar güçlü.Hani aşkın gözü kör derlerya aslında aşk gerekli olan her şeyi görendir,kör olan bizleriz, kıymet bilmeyen kalplere giren aşkı bizler öldürüyoruz,ceynancığım kov beni sayfandan :)) vallahi makale gibi yorum yazdım,çok konuştum canım gidiyorum ve sayfana sevgilerimi bırakıyorum.Yüreğin mavice aksın tabi aşkta olsun yüreğinde.
Ne kadar doğru olur bilmiyorum ama biberde acı olmasına rağmen onsuz olmuyor.
Demekki dünyada her şey yerli yerinde..
Kutluyorum yüreğinizi..Tebrikler..
Sevgiyle kalın...*