(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Reva mı ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Reva mı ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi ablam anlamı derin ..tıpkı piereloti gibi ..ama bu daha derin ..hala içinde geziniyorum şiirinin yüreğine sağlık .. etkilendim ya bi mola vermeliyim ..''
Şiirinizdeki duygu yüklü mısralar bizlere bir tatlı su berraklığında güç verdi. Bazı mısralar nice aşıkların sancılı hasretlerini. ızdıraplı ömürlerine bizleri misafir etti. Bazen gözümüz doldu, bazen içimiz sızladı, Seni prangaya mahkum eden aşk nasılda köreltmiş hislerini .. derken Bir inkisarın bir hüznün ve sitemin ruhumuzu sardığı,dizelerden sonra.. revamı bu bana özüne yaptığın ... diyerek yine aynı hüzün ve sitem dolu sözlerle bitirmeniz.. şiiri aynı tonda bitirdiğinizi gösteriyor.. Fakat her şeyin bir tonda olması bizi tekrar durgun ve sakin sabır otağına çekti ve teskin etti. Sizleri bu güzel şiirinizden dolayı tebrik eder selam ve sevgiler sunarım..
çok güzel olmuş yüreğinize sağlık
sevgilerimle+5