(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güzel ve Özel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzel ve Özel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annelik duygusu, dünyanın en kutsal duygusu... Artık benliğinde, Özelinde o minicik eldir... Koşulsuz sevgidir, evladın ne yaparsa yapsın Sen yinede seversin... Onun için gözünü kırpmadan, canını verebilirsin... Mutlu beraberliklere...Sevgiler şiir dostum...
yüreğinizden o masum bakışları ve çocuksu gülümseyişleri eksik olmasın inşallah. rabbim analı babalı nice mutlu yıllara ulaştırsın hepinizi....şiir kısa fakat verilmek istenen mesaj bir ustaya yakışacak nitelikte özel ve güzeldi. tebrikler.....
Allah sağlıklı ve uzun ömür nasip eylesin Yüce Mevlam acılarını göstermesin ama fotoğraf dizayn çok nefis durmuş zannedersem 1973 tarihinde yazılmış şiir Yürekten tebrik ederim selam ve sevgimle
Allah nazardan korusun. Maşaallah. Rabbim analı babalı büyütsün. Sevenleriyle hayırlı bir ömür yaşasın.Yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Kaleminiz daim Rabbim yâr ve yardımcınız olsun.
egitimci38 tarafından 12/12/2007 2:08:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Rabbim uzun ömürler versin Sizlere bağışlasın bahtı güzel olsun,tahtını veriyoruz ama bahtını veremiyoruz.Allahım hep bir ömür güldürsün tatlı bebeğimizi.
Allah analı babalı büyütsün sevgili kardeşim. sanırım torununuz.. Dizelerinizi okuyunca ve resmi görünce, gecenin bu saatinde torunumu burnumda tüttürdünüz...Benden uzaktalar ve bu saatte arama şansım da yok. Rüyama özlemim kabus gibi girerse, vebali sizin, ona göre))) Yüreğinize sağlık, selam ve sevgilerimle can.