(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gökkuşağının Yedi Rengi Olmalısın… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gökkuşağının Yedi Rengi Olmalısın… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygu yüklü........... hasret yağmurlarıyla yunmuş,yıkanmış dizeler......... ve ardında gökkuşağı renk renk........... çok güzel bir şiir......... yüreğiniz dert görmesin............. tebrik ve sevgiler bıraktım sayfanıza canım............
esmiş bir deli rüzgar gibi sevda yürekten bulutu, ardına yağmuru bekliyor…....
Yürek sevdasını sunmuş öteki yarıya hem de ne sevda.....Harika bir şiir okudum yine sayfanızdan Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılırımla....
Duyguların sel olup akmış yengem.Fon ve ses harika bir uyum içinde biz dinleyenlere sunulmuş... Dinlemekten büyük bir zevk aldım... Yazan ve yorumlayan yüreğin dert görmesin... Saygılarımla ellerinden öperim...
hande x tarafından 5/4/2009 2:37:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiiri harıka olmuş sevdiğine al yüreğimi avuçlarına bırakıyorum fakat karşılığını da bekliyorum diyor değilmi karşılıksız vermek allaha mahsus değilmi o güzel yüreğinizle başaramayacağınız hiç bir şey yoktur buna inanıyorum saygılar,sunuyorum
sen benden ben ben sende sen olmaliyiz sen ve ben kavrami olmamali BIZ olmaliyiz der gibi,,,,, mukemmel bir sevda siiri ,yüreginize emeginize size saygilar,,,,
günaydın efendim nasılsınız çok güzel bir şiir daha okudum sayfanızda çok güzel dizeler emeğinize ve yüreğinize saglık kaleminiz daim olsun saygılar gönderiyorum