Sokak lambaları hızlı adımlarla geçip gitti önümden Bir bilinmeze yol alıyorduk, aklımdaki sorular ve ben Hangi istasyonda duracaktı sancılarımız Hangi rıhtım intiharımıza sahne olacaktı Ve kalmış mıydı koylarına sığınacak emin bir liman…
Oysa dün; Ne güzellikler yaşanmıştı bu gezegenden geçerken Yarının neler getireceği nasıl bilinirdi ki şimdiden Badem ağaçları yine açmış çiçeklerini erkenden Bir gün güneş görmekle yetindi sonunu hiç düşünmeden…
Şimal yıldızı mıydı el sallayan gökyüzünden Sen neredesin, en kötü hallerimdeyim ben Bu uyku hali de neyin nesi Nedir böylesine başımı döndüren Belki de fırtınalardan arta kalan bir yürekti Tutunamayıp dallarına yüzüstü yere düşen Ellerin ellerimdeyken…
Bak buz tuttu ellerim, ellerinsiz çok üşüyorum Ayağa kalkmaya çalıştıkça hızla yere düşüyorum Nedir bu Kalabalık, neden toplanmış bu insanlar Bu örtüyü örten de kim üzerime Burası neden bu kadar dar Tabutta taşınan ben miyim Yoksa tanımadığım bir başkası mı var…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş yorgunu sayıklamalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş yorgunu sayıklamalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...."Şimal yıldızı mıydı el sallayan gökyüzünden Sen neredesin, en kötü hallerimdeyim ben Bu uyku hali de neyin nesi Nedir böylesine başımı döndüren Belki de fırtınalardan arta kalan bir yürekti Tutunamayıp dallarına yüzüstü yere düşen Ellerin ellerimdeyken… "
Çok güzel bir şiir bütünüyle ama ben yukarıdaki bölümü tınısı itibariyle daha bir ayrı sevdim.
Bak buz tuttu ellerim, ellerinsiz çok üşüyorum Ayağa kalkmaya çalıştıkça hızla yere düşüyorum Nedir bu Kalabalık, neden toplanmış bu insanlar Bu örtüyü örten de kim üzerime Burası neden bu kadar dar Tabutta taşınan ben miyim Yoksa tanımadığım bir başkası mı var…
GÜNAYDIN DOST İNSAN ; MUHASEBE..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ... SELAM VE SAYGIMLA .
Bak buz tuttu ellerim, ellerinsiz çok üşüyorum Ayağa kalkmaya çalıştıkça hızla yere düşüyorum Nedir bu Kalabalık, neden toplanmış bu insanlar Bu örtüyü örten de kim üzerime Burası neden bu kadar dar Tabutta taşınan ben miyim Yoksa tanımadığım bir başkası mı var…
Hatice Ak
Harikasın üstadım çok güzel şiirdi severek okudum Yüreğine kalemine sağlık........Yürek sesin hiç sıusmasın Selamlar
Geçen günlerin nedametle değilde sevgiyle anılıp özlenmesi bile ne kadar güzel ve sevgiyle dopdolu yaşanmış bir hayatın işareti değil midir? Oysa bir çok insanın böyle yaşanılası günlere hasret gittiğini unutmamak gerek diye düşünüyorum. Ne mutlu geçen günlerini özlemle yad edene. Çok güzeldi yüreğinize sağlık Saygılarımla selamlar...
Eğer kişi haset ve hamasetten uzak kalabilirse onun yüreğinin sevgiyle dolmasına kim engel olabilir ki.
Sevginin temelinde iyi niyet ve hoşgörü yatar. Şüphesiz her şey insan için ve Yüce Mevlam akıl vermiş, fikir vermiş, bunu doğru yolda kullanan doğruluk ve güzellikle karşılaşır, kötü yolda kullanan da çirkinliklerle ve kötülüklerle karşılaşır.
Güzel değerlendirmeniz için gönülden teşekkürler...
Oysa dün; Ne güzellikler yaşanmıştı bu gezegenden geçerken Yarının neler getireceği nasıl bilinirdi ki şimdiden Badem ağaçları yine açmış çiçeklerini erkenden Bir gün güneş görmekle yetindi sonunu hiç düşünmeden…
Şimal yıldızı mıydı el sallayan gökyüzünden Sen neredesin, en kötü hallerimdeyim ben Bu uyku hali de neyin nesi Nedir böylesine başımı döndüren Belki de fırtınalardan arta kalan bir yürekti Tutunamayıp dallarına yüzüstü yere düşen Ellerin ellerimdeyken…
Bak buz tuttu ellerim, ellerinsiz çok üşüyorum Ayağa kalkmaya çalıştıkça hızla yere düşüyorum Nedir bu Kalabalık, neden toplanmış bu insanlar Bu örtüyü örten de kim üzerime Burası neden bu kadar dar Tabutta taşınan ben miyim Yoksa tanımadığım bir başkası mı var…
Hatice A
kutlarım çok güzel olmuş kalemın var olsun sevgili dostum şen ve esen kalı