Kaç günah barınıyor bedeninde Kaç gece gözyaşlarında günah çıkardın Her kanat çırpışında irkildin ebabillerin Sürahiden bardağa dokunan suyla titredin Damla damla yok olduğunu anladın
Daldı gözlerim seni alan uzaklara Düşüncelerin içinde kayboluyorum İçimde bir sizi senli günlerden kalan Bacası tütmez oldu yürek hanemin Ayrılığın serenatı kapımın önünde
Kaç ayrılığı sığdırdın ömrüne Hangi yürekleri talan edip gittin Kaç kınalı kuzuyu av ettin gri kurtlara Yanardağlarını cehennemlerine bağladın Kaç şiddetinde sarstın sevda bağlarını
Filozoflar yüz yıllardır sevememişler seni Şuh kahkahalı hatunlar ile kandırmaya çalışsan da Uzak kalmışlar senin entrikalarından Üç harf tek hece gezmişsin dünyayı Her kul gibi bende kanmışım sana ey aşk ….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ HARF TEK HECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ HARF TEK HECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayak seslerimi gizliyerek,suskunlugun gece senfonisinde sabahı beklemiyorum artık,sabahın olmasınıda istemiyorum içimde yıllardır hiç eksilmeden yaşadıgım bu sevi sanki bitmek üzere, sonra içimden gelen sese kulak veriyorum,sus diyor söz uçar ,sen yaz içinden gelenleri,cehennem zebanileri kesmis yollari gün olası degil gibi kusanmış hüzünler gülücükleri,nere gitsem aklıma geelen biri var,içimde saklanıyor,dışa çıkmıyor,ben onu derin denizlerin aydınlıgında saklıyorum,ben onu binlerce yıl öteden alıp getirdim... kandıgım günahlarsa,en büyük günahımsın sen ey AŞK.........................yüregine saglıkk güzel insan..sesin yine aşkın ölü saatlerinde gökkubbeyi sarıyor...AŞK ile bütün bir yaşam dilerimmm size..