BAĞIRMAYACAKSIN!(SESLERİN EN ÇİRKİNİ EŞEKLERİN SESİDİR)
Ortalık toz duman olsa bağırmayacaksın, Sabırla kayaları delip fışkıracaksın! O böyle demiş, bu küfretmiş hepsinden sakınacaksın, Hamuruna Allah üflemiş, çirkeften uzak duracaksın, Yamyamlar kuşatsa etrafını sükûnetle uçacaksın, Bir bacağını deveye birini eşeğe bağlasalar aldırmayacaksın, Zamanın ihanet şebekeleri, her adımına bir pusu kursalar Çakalların nasıl çoğaldığını anlayarak yaşayacaksın; Zindanlar demir kapılarını suratına kapatsalar, Anahtar deliğinden esen rüzgârın müjdesini selamlayacaksın, Hayatımın altını üstüne getirdiler diye asla hayıflanmayacaksın, Hayatın altının üstünden hayırlı olmadığını nereden bileceksin! Sakın içinde şüpheler belirmesin, şeytanın en sihirli oyununa gelirsin, Senin için belirlenmiş kaderden başkası önüne çıkmaz bunu bilesin! Kırmızı çizgiler koyanların tüm çizgilerini beyaza boyayacaksın, Alnına hain damgası vurulsa da, kardeşlik hamurunu yüreğinle karacaksın Kim akil, kim akil değil bunu sen herkesten çok iyi bilirsin, Kayanın altına el koyan kim varsa, hepsinin mücadelesine önem vereceksin, Bu günleri karanlığa gömmek isteyenleri, karanlığa gömerek geçeceksin, Unutma, Ali söyler Veli yazar, Kemal gelir hepsini bozar, Karanlık oyun senaristleri önce oynar, sonra yanar, ardından alnına bakar, Bu gün duyulan garip çığlıklar, sağlıklı doğacak çocuğun yaşamından korkanlar, Korkunun doğuma olmayacaksa faydası, geç git boş ver olanları, Kara toprak karılacaksa bir gün, toprağa tüm çiçeklerin tohumu karışsın, Çiçekler her zaman güzel kokar, leş kargaları çoktan bu toprakları unuttular, Bastığın her karış toprakta ecdadımın kanı çiçekleri sular, Kanla sulanan ve büyüyen bu çiçeklerden, gelmesin mi cennetteki kokular! Cennette Âlinin yazdığı, Velinin bestelediği Kemalin söylediği şarkıdan ne haber, Burada karılmış toprağa ne ekerlerse, hâsılatta ancak onu biçerler, Hasat mevsimini hesaba katmayanlar, ektikleri tohumun ne olduğuna bakmazlar Sen bilirsin, bu topraklar anaların ahı ile çevrilen değirmende öğütüldüler, Hey bu topraklarda etrafıçiyan kapladı diye avazı çıktığı kadar anıranlar! Şunu biliniz ki seslerin en çirkini eşeklerin sesidir, bu da Lokman’ın oğluna nasihatinde var! 14.04.2013 11.30-12.20 Çengelköy/İST EROL KEKEÇ NOT: Ülke gündemine ithaf olunur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAĞIRMAYACAKSIN!(SESLERİN EN ÇİRKİNİ EŞEKLERİN SESİDİR) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAĞIRMAYACAKSIN!(SESLERİN EN ÇİRKİNİ EŞEKLERİN SESİDİR) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.