(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEŞKE....ayhan akgül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEŞKE....ayhan akgül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ahmettt yorumlayan yüregine sevgiler dogru söylüyorsun keşkeler hiç olmasa hayatımzıda ..buda hayatın farklı yönü ne yapalım sevgiler kocaa yüregine sagolasın
Hayat hep keş kelerle geçip giden yaşanmışlıklar keşke dememek için yapamadıklarımız yapmak pişman olmamak adına Yada bir çözüm daha keş keleri bulup yan yana gelebilmek çok sevmek bu olsa gerek ne güsellllllll ya sevmek adı bile güzel kelime sadece bir aşk değil yaşantımızdaki her şey aşk gibidir sevgi dir bunun adı ne olursa olsun elimizde tuttuğumuz çay bile sevgidir sevilmeyen hiç bir şey tutulmaz ne garip bir hayat sevdiğimiz her şey uzak yada yakın sorun tutamamakta sesinle şire şerbet katışmış kutlarım bu güzel yüreği sevgiler kocaman kaleme
meral melek kaya tarafından 1/15/2015 10:50:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
çıraaaaaaaaaaak sesimle şerbetlemişim şiir i emii güzel farklı bir yorum senin yüregineeeeeeeee ben sevgiiii gönderiyorum sakaryadaaan hemde kocaaaaaaaaaaaaaaaaa man çokk caaa hemdi varol sen hep ol emiii s.s.
VE İYİ Kİ SEN GİTTİN HAYATIMDAN VE İYİ Kİ BEN GİTTİM DE HAYATINDAN, BENDEN İYİLERİNE YER AÇTIM HAYATINDAN , DİYEREK HAYATI YAŞANIR HALE GETİRİYORUM BEN. SEN DE DENE BAK. GÖRECEKSİN NASIL FARKLI ŞEYLER YAŞAMAYA BAŞLAYACAKSIN.
İçerik ve şekil uyumlu şiirinizde.Mehmet Bey de renk vermiş sesiyle,anlamı güçlendirmiş fondaki müzik...Beğeni ile okudum,dupduru dizelerinizi. ( Dönebilsek, sevebilsek , diyebilsek ...) gibi sözcükleri birleşik yazmalısınız Ayhan bey. Öğretmen olduğumdan bu yazım hatanızı affınıza sığınarak belirtmek istedim.zaten burada da amaç birşeyler öğrenmektir aynı zamanda.Şiire yorum yapılırken, destek te olmak gerektiğine inananlardanım.sadece pohpohlayıp geçemediğimi bilirler buradaki ŞİİR DOSTLARIM..
Buna göre yine ( Değil mi? Ben miydim? zaman mıydı? ikimiz miydik?... ) soru takıları '' mıydı, miydi...'' ana sözcükten ayrı yazılırlar.Yürek sesinize ,paylaşımınıza teşekkürler ve saygılarımla !