(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN EVLENİYORUM ANNE 3'5 GÜNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN EVLENİYORUM ANNE 3'5 GÜNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haikatci teşekkür edrim allah hepime hzur ve sukunet versin yorum yapan o güzel yüregine sevgiler yolluyorum sakaryadan allaha emanet ol haikatci sevgilerimle
Yapmayın Ayhan bey :( ben bu şiire yorum yazamam... Allah rahmet eylesin. Hep öyle diyoruz çocuklarımıza "Havalardan " :( .................... Dualarımla.
Ne zaman bir anne şiiri okusam ya da dinlesem yüreğimde bir kor tutuşuyor. O an anlıyorum ki yaşamda boşluğunu dolduramadığımız en yegane varlıklar annelerimiz. İÇİM ACITTI MÜTHİŞ YORUMUYLA İÇERİĞYLE KAÇINCI KEZ GÖZYAŞLARI İÇİNDE DİNLİYORUM BİLEMEZSİNİZ :(((((( Annenize ve tüm güzel annelere .......
dostyeiii içten yaptıgın yorum için çok teşekkür ederim hayata dair yaşanan her birimizin yaşadıkları mutlaka var ama en zoruda annemiz zannedersem büyüsekte boşuıuı dolmayan en degerli varlıgımız kocaaa yüregine sevgilerimi gönderiyorum dilerim huzur ve sukunet yakana yapışsın
efendim duygu dolu şiiir içime oturdu adeta gecenin bu vakti ben de koptum be şair ALLAH mekanını cennet etsin sizlerede sağlık sıhhat kaleminize sağlık saygılarımla
Günaydın Ayhan bey. Çok güzel günlere gülümseyerek uyanmanız dileğiyle.. Benzer duygular yaşayanlar aynı yerlerde takılı kalırlarmış. Ben kendimi bir kadın olarak çok güçlü bulurum. Bir tek anne anlatılırsa kalıyorum orada, çıkamıyorum kolayına..Cümleleriniz hikayenin içine aldı beni acıyı hissettim. Kaleminize sağlık. Saygılarımı sundum.
Hüzün dolu duygulu bir serbest vezin şiiri okudum. Allah nur içinde yatırsın. Değerli kalemi ve bu başarılı şiirini yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılar.
serapertence teşekkür edrim güzel yorumun ve içten dileklerin için çok sagol varolsun yüregin sevgilerimle kocaaa yüregine huzur ve sukunet çöreklensin
Allah mekanlarını cennet eylesin ki sizler gibi iyi evlatlar yetiştirmişler. ''Bağdat gibi diyar ana gibi yar olmaz'' diyerek bu güzel manayı batırmış olmam herhalde. Evleniyorsanız şayet Allah mesut etsin abim. Çoluk çocuğa karıştığınız günleri görmekte nasip olur inşallah. Şiirinizde ki gibi çok içten bir üslubunuz var. Yürekten kutluyorum sizi, bahtiyar kalın, esen kalın.
Kanatlı Tayf tarafından 3/21/2014 9:37:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
sabah sabah ağlatamaz beni hiç birşey sanıydum ama şiirnizi okudum..sırılsıklam yanakalrım..belkde içimizdeki yaralar aynı yerden olduğu içindir..Allah mekanaını cenett ettsin tüm annelerin ..sevgiler şaiir..koca yüreğe selamlarımla..
selam sevgi saygı benden o kocaaa yüregine gelsin şair dizelerden dinlerken verdigim hüzün için özür.... güne dair güzel olan ne varsa kocaa yüregine gelsin sevgiler.varolsun yüregin
Annesizliğim içime oturdu ve gözlerim buğulandı yok yok ağlamıyorum, sensizlik kaçtı gözlerime.! Mutlu ve mesut olun mutlaka anneniz sizi duyuyor ve hissediyordur, çünkü anneler ne kadar gitsede onlar hep içimizde. Kutlarım çokça şiirdi, yüreğiniz hep mutluluğu yazdırsın...
EY KOCA YÜREK GEÇ KALMIŞLIĞIMIN AFFINA SIĞINIRIM OKADAR ÇOK BEĞENDİMKİ ;BEĞENİYLE OKUDUM BİR O KADARDA DUYGULANDIM:((. YALIN VE DERİN YAZDIKLARIN. HEPSİ GERÇEK DEĞİLMİDİRKİ ? HEPSİ SEN VE HEPSİ BİZİZİ İŞTE :( RABBİM MEKANI CENNET OLSUN ANNENİZİN
benim degerli kocaaaaa yüreklim seni görmek beni mutlu etti varolsun güzel yüregin yorumun... saygının en derini sevginin bitmeyeni o kocaaa yüregine gelsin varolasın
Usta kalemden ana ya bir özlem bir hasret ve izin istercesine anlamlı bir şiir..ANAların hakkı ödenmez biz ne istesek onlar bizim halimizden anlarlar. Bizi hep kötülüklerden uzak tutup iyi olmamızı isterler. Değerli bulduğum yürek sesinizi kutlarım saygılarımla.
ne zaman bir anne ile karşılaşsam yüreğim burkulur derinden çünkü ellerini çekmezdin üzerimden gözlerinle süzerdin sen yanımda iken ve çok seviyorum seni derken beni bırakıverdin sessizliğime yatıyorsun kara toprakta rahat değiliz sensiz ninniler söylerdin küçüklüğüme gözlerin nemlenirdi derinden ağlıyordun sen yüreğinden bize belli etmeden anne ekmeğimizi fırında pişirir aşımızı yapardın ellerinle suyumuzu sen taşır dere suyuyla yıkardın beni bir hazan mevsiminde yüreğimdeki sevgiler sensiz vede öylesine çaresiz yağmur bulutlarınca özlenensin anne
06/10/1999 da ölen anneme. Resim anneme ait değildir NAZMİ ŞENUSTA ORHANGAZİ/ BURSA TÜM ANALAR BİZİM ANALARIMIZ.EBEDİYETE GÖÇ EDENLERE RAHMETLER YAŞAYANLARA SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLER DİLEĞİMLE..
hüznün çağlayıp aktığı dizeleri, gözyaşları eşliğinde okurken, 4 yaşımda iken annemin bir hastalık sebebiyle köyden Ankara'ya götürülüşü geldi gözlerimin önüne.. bilirim bu hali. hem de çok.. insan kaç yaşında olursa olsun, annesi gitmişse öksüzdür.. "ANNE" ....yeri doldurulamayan tek sevgili... annenize Yüce Yaratan'dan rahmet dilerim.. size sağlık ve mutluluklar.. yüreğiniz dert görmesin şairim saygılarımla
Sonsuzufuk tarafından 3/12/2014 9:27:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba dost kalem.. Başarısızlık ve felaketlere rağmen, hayata karşı güvenlerini sonuna kadar saklayabilen iyimser insanlar, daha çok iyi bir anne tarafından büyütülmüş olanlar.Anneler, her şeyi görmeseler bile kalpleriyle duyarlar, baştan aşağı şiirin akışını ana ve oğul arasında ki kopmayacak hiç bir kuvvet ayıramayacak kadar bir sevgi ile bağlıdır, yalnız Alah tan başka tabi diyerek yazan kaleminizi ve yüreğinizi candan kutluyorum saygı ve sevgi ile...Kul ervahı..
Evet bir hüzün dizesi, hüzünlenerek okudum bu duygusal şiiri yüce Mevla geride kalanlara sabır versin tabiki acı unutulmuyor, fakat yapacak bir şey yok emir büyük yerden boyun eğmeliyiz ve dualarımızı eksik etmemeliyiz, Allah rahmet etsin diyorum ve şairemize evlilik hayatında mutluluk şiir hayatındada başarılar diliyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Çok içten çok saimi çok sıcak ifadeler bunlar şiiri okurken takıntısız pürüzsüz satır geçişleri mükemmel finişe yaklaştıkca heyecanı artıran bir paylaşım olmuş kutlarım şair yüreğini
İnsanların Ruhları ta Kalubelada yaratılmış ve yüce Allah'ın da bir kelmaninda ben şekil verdim diye geçiyor kuran-ı Kerim de... biz dünyaya gelince nasıl bizi karşılayan bir ailemiz bir çevremiz varsa ölüncede bizi bekleyen Ruhlar ve bizim ölmemizi doğumla dünya ya geliyormusuz gibi karşılayan insanlar vardır... Öncelikle size mutluluklar ve annenize de Allah'tan rahmet diliyorum umarım onu diğer dünyada bekleyen iyi insanlar vardır.
Hüzün verdin bana şair bak!sayfana göz yaşlarım sel oldu. Anne baba yokluğu yaşadıkça koyar 100 yaşına da gelsen bir dirhem eksilmez o sevgi, yakar,yakar Cennet mekanları olsun.. sevgiler bıraktım.
güldeste şaireem teşekkür edrim içten duygular ile yazdıgın yoruma malesef yaşantımızın böyle acı getirileride oluyor tekrar teşekkür edrim sevgi ve huzur yakana yapışsın sevgilerimle
Annenin değerini anlatmaya ne düşünceler,ne kelimeler,ne de suskun cümleler yetecek...O bir ahu zardır hep içimizde yanacaktır.Allah gani gani rahmet etsin...Mürüvvetine hasret olarak gitmiş...Size de mutluluklar dilerim..Hüzün doluydu can dostum...Sevgi ve saygılarımla...
:( Anne lafina dayanamam, su an dayanamadigim gibi. Siir aglatti beni.. Rahmetle anarken mekani cennet olsun. Evladinin muruvvetini gormeyen anne/ler icin, cocouklar icin hic 3-5 gunluk olmasin, onlarin dualariyla daim olsun diyerek, tebriklerimle, hayirli geceler, hayirli Cumalar..
steteşekkür edrim şaireem sizede hayırlı cumalar yorumun için teşekkür edrim varolsun yüregin ..güne ve geceye dair güzel olan ne varsa senden yana olsun tekrar teşeşür edrim son olarakta dediğiniz gibi 3-5 günlük olmasın
Mekanı cennet olsun elleri, öpülesi Annelerimiz baş tacımızdır.Kaç yaşında olursak olalım annemizin sevgisine sıcaklığına ihtiyac duyarız,gözlerimiz dolduğunda ağlamak için annemizin sinesini arar, annemizin şevkatine ihtiyaç duyarız hiç büyümemiş gibi,annemizin sevgisinden daha güzel bir sevgi varmı'ki bu dünyada,tek çıkarsız menfaatsiz sevgi,Anne sevgisidir.Duygu,özlem,anne sevgisi dolu yüreğinizi, şiirinizi yürekten kutluyorum,Üstadım sonsuz selam saygılar.
kardelenn şaireen içten yorum yapan yüregin varolsun anneye olan hasreti özlemi sevgiyi ve aşkı hiç bir dil yazı anlatamaz tespitin dogru yorum yapan yüregine sevgiler saygılar kocaaaa yüregine sevgiler teşekkür edrim
Çok çok güzel vede güzel ötesi harika ilmek ilmek hasret özlem dokumuşsunuz şiir'inizde yazan kaleminiz kıymetli yüreğiniz ve elleriniz dert görmesin evet'Anne Baba hasreti özlemi hiç bir özleme benzemiyor yakıyor'da yürekleri kavuruyor Anne babasını kaybetmiş biri olarak size sabırlar diliyorum rabbim rahmet etsin sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
samimi içten ve yaşanmışlıgın getirileri ile o kadar güzel bir yorum yapmışsınki içime yüregime girdin çok çok teşekkür edrim sevgilerimle ayrı da olsak beden olarak yaşananlar karşısında hep aynı yerdeyiz sevgiler kocamaan yüregine
işte hayatın içinden diyorum üstat bu nasıl şiir Ta içimden koptu bi şeyler telime dokundu yüreğim acıdı gözlerimdeki yaşsa ayrı Çok özlemiş olmalısın birde çaresiz olup uzaktan bakmak sustum susmak en güzeli anlatamamak var ya çok içten anlamlı benim için üstat kalemini öperim ben öperim saygılar
melek şaireem öylesine içten ve güzel samimi yorum yapmışsınki binlerce teşekkür edrim içimi burktun alnın öpüyorum varolasın kocaa yüregine hzur ve sukunet bulaşşsın emi hep öyle kal
rice etsem yazmasanız diyecem ama insan şiirlere döküyor hayatını bilmiyorum ama canım yanıyor hepsi bu üstat yazmak acıyı hafifletiyor mu ancak kalemlere sığınmak demi üstat seni en iyi ben anlarım ve anlıyorum zor çok zor söyleyecek söz bulamıyorum
şiir şairin değil okuyanındır aslında kendinden mısralar bulunca oyucu işte o zaman şiir şiir olur ben her mısran da kendimi buldum sayın Ayhan işte bundandır gözyaşım
Bir hüzün ki sardı onca yüreği ,bırakmıyor artık. Be kardeşim niye bu kadar derin anlattın ki! İyi de yapmışssın bütün paslı yürekler şöyle bir yunup yıkandı. Teşekkür ederim sayguılar.
Allah rahmet eylesin annenize ben annemi hiç görmedim beni doğum yapmış kucağına bile alamamıış ondan geriye kalanları yerine gelen yakmış annemde babamda babam olduydu.Oda rahmetli oldu yıllar oldu.2isinin ölümü bana yüklendi iyi biri olsam doğumda annem sonra babamdan yetim kalmazdım diye Rabbime sığındım anne babamı yitirdim ama manen korumaya çalışan onlarca anne babalarım oldu.Fakat en çok isteğim annemi görsemdi 1kez kızım deseydi dünyalar benim olurdu.HERŞEY Allah ın emridir bizlere sabır düşer.Aynı zamanda Allah mesut eylesin kardeşim.Hüzünlü ağlayan bir yürek sesiydi şiiriniz. selam ve dua ile.
O kadar içten, o kadar samimî dizelerdiki insanın duyğulanmaması elinde değil. Ama ne yapabilirizki Allah rahmet eylesin demekten başka. Üstadım tepriklerimle... Selamlar sayğılar usta kaleme.
İşte annelerin kıymeti anne ve baba olunca anlaşılıyor varlıkları bilinmeyen Anneler babalar yoklukları başlara tac yapılmak istensede erişilemiyor Ardından ağlamakta kaybedileni kazandırmıyor.onları kaybedince yaslandığımız dağların yıkıldığını anlıyoruz ,ömür çarkı döndükçe kıymetlenen hayatın dizginlerini yenemiyoruz .Annelere babalara yakınıp sizler yanımızda olsaydınız hayata boyun eğmezdik ,sizinle birlikte tüm gücümüzü kaybettik hiç olmazsa bizleri affedin şiiriyle dikkatleri çeken Ayhan kardeşimi ve şiirini yürekten kutluyorum başarılar diliyorum Selam ve dualarımla ALLAH a e.o
osman aksoy tarafından 3/4/2014 1:10:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygılar şair..